Gå till innehåll

Expekt vs Betfair?


DallasTower

Recommended Posts

Hej alla glada

 

Har börjar lira lite online-poker igen efter c:a 5 års uppehåll :-)

Lirade $1/2 och $2/4 på slutet, men nu tänker jag börja köra på micro limit och bygga rulle från scratch.

 

Har ju ett gäng gamla konton, har börjat lira en del på expekt senaste dagarna. Det är ju bra med trafik, men vad jag har förstått så finns ingen rakeback alls där . Har sedan tidigare rb på betfair, men på den gamla goda tiden så tillhörde ju dem cryptonätverket. Men Betfair är väl ensamstående nu om jag förstått det rätt? Ser inte ut att vara i närheten av samma trafik på Betfair heller.

Någon som spelar på betfair och kan uttala sig om hur det är där? Är då i synnerhet intresserad av trafik och nivå på micro NLH SH.

 

Andra siter man bör titta på innan man slår sig till ro? :-)

 

Va jobbiga neteller har blivit förresten, kräver in massa leg och scannade räkningar. Vem har pappersräkningar nuförtiden? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jeg pleier bare spille 0.25/0.50 selv,men jeg har to kamerater som spiller både 1-2 og 2-4 og de foretrekker expekt fremfor Betfair begge to:

 

1.mere spillere tilgjengelig (mindre venting,ca like mye fisk i %)

 

2.MYE bedre grafikk

 

for eget vedkommende synes jeg det var lettere å ta ut penger fra Betfair(expekt ville ha litt mer papirer, så det tok litt lenger tid, men gikk jo helt fint det også).

 

i tillegg føler jeg turneringstilbudet på de to sidene er som natt og dag (selom du konkret spurte KUN om cashgame).

 

håper dette var litt til hjelp vertfall!

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, någon gång har man väl lirat lite live med polarna och så, men har aldrig varit i närheten av att lira så mycket som jag gjorde under studietiden :-)

 

Några erfarenheter från Betfair?

 

8 år och villkorligt efter 2/3 blir 5 år och 3 månader drygt. Dom där "polarna" är samma gäng som du träffade varje dag vare sig du ville eller inte. Är jag på rätt spår? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 år och villkorligt efter 2/3 blir 5 år och 3 månader drygt. Dom där "polarna" är samma gäng som du träffade varje dag vare sig du ville eller inte. Är jag på rätt spår? ;-)

 

 

 

Kraftiga insunationer där Waggelito:lol:. Du antog ju att "Mannen" skakar galler också, alla behöver väl inte den vägen vandra.

 

Mvh Nostra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

betfair är väl okej OM MAN INTE RÄKNAR MED SUPPORTEN SOM ÄR SÄMSTA I VÄRLDEN OCH SÅ LÅSER DOM PENGARNA PÅ ENS KONTO GJ BETFAIR GJ, fick inte ta ut mina 80k sek jag hade där så ja tilta bort 60k för en månad sen, har 20k kvar. och det var för ett halvår sen dom sa att ja inte fck ta ut till något annat än ett gammalt stängt neteller konto, tack betfair

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glada

 

Har börjar lira lite online-poker igen efter c:a 5 års uppehåll :-)

Lirade $1/2 och $2/4 på slutet, men nu tänker jag börja köra på micro limit och bygga rulle från scratch.

Problemet är att motståndet på $1/2 och $2/4 för 5 år sedan idag motsvaras av $0,25/0,50 ? :-(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har 55 % men det är inte på expekt. Kolla runt lite så kanske du hittar samma deal. Den som söker han finner.

 

"Please be advised that iPoker RakeBack is currently not available at this time. iPoker has recenlty introduced a no-Rakeback stance and as a result we can not offer you a iPoker rakeback deal."

Saker som detta står på alla siter jag hittar. Om nån vet hur man går till väga skicka ett pm till mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeback snack är alltså förbjudet

 

3. Bonus- och Affiliatekoder samt Rakeback

3.1 - För att vanliga trådar inte ska översvämmas med "just nu är det bonus hos"-inlägg, så har det skapats två specifika bonustrådar under Onlinepoker, dessa byts ut på månadsbasis.

3.2 - Det är förbjudet att posta inlägg eller skicka erbjudande via PM. Detta gäller reklam för både egna och andras affiliate-sajter samt rakeback. Detta gäller även i bonus-trådarna.

3.3 - Det heller inte tillåtet att posta inlägg där man ber om information eller erbjudande kring bonus- eller affekoder samt rakeback via PM. Detta gäller även i bonus-trådarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...