Gå till innehåll

Videosajt som kan hjälpa mig att gå från FR till SH?


yberjonte

Recommended Posts

Som ja fatta det så måste man ju betala en månad sen läggs dem där 7dagarna på det..

 

Alltså betalar 1månad o får 7dagar extra gratis.. men så kanske det inte var? :P

 

Nej, du får 7 dagars trial när du signar upp och kan på den tiden unsubscriba inom de 7 dagar och då tar de inga pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du får 7 dagars trial när du signar upp och kan på den tiden unsubscriba inom de 7 dagar och då tar de inga pengar.

 

Hmm jag håller med TS i detta, jag signade mig precis men jag fick inge 7 dagars trial, det står att jag måste göra ett köp på en månad för att få sju dagar gratis. Det enda jag fått nu är att jag kan se på deras video i 2-3 min sen stängs den ner..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm jag håller med TS i detta, jag signade mig precis men jag fick inge 7 dagars trial, det står att jag måste göra ett köp på en månad för att få sju dagar gratis. Det enda jag fått nu är att jag kan se på deras video i 2-3 min sen stängs den ner..

 

Alltså du signar upp för en månad men du har 7 dagars trial där du kan inom de 7 dagar avsluta subscribtionet och då tar de inte pengar alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså du signar upp för en månad men du har 7 dagars trial där du kan inom de 7 dagar avsluta subscribtionet och då tar de inte pengar alls.

 

Om du signar upp för en månad måste du väl betala omgående? Tyckte jag såg det i registreringen när jag kollade.. Men jag kan ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...