Gå till innehåll

Linköping 12 september


Ängeln17

Recommended Posts

 

Alltså, kl 13, stationen, öl, mat, tjöta, kl 14 ---> spela poker.

 

Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden...

 

Anyway, jag ska vara där och donera. Vem vet - jag kanske lyckas klonka för andra gången i rad? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden...

 

Anyway, jag ska vara där och donera. Vem vet - jag kanske lyckas klonka för andra gången i rad? :shock:

 

Sålänge du inte hamnar på mitt bord så jag slår ut dig, igen? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, en västkustbo som tror han hinner med både mat, öl och tjöta på mindre än en timme... Känner jag dig rätt TF hinner du inte ens med att tjöta på den tiden...
Då köper vi en korv&mos från stationsgrillen, går rätt över gatan och knäpper upp ett par medhavda bärs. Allt ska man behöva tänka på själv :ola:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sålänge du inte hamnar på mitt bord så jag slår ut dig, igen? ;-)

 

Nåja, fick ju sista pengen i alla fall. Alla lirar ju inte lotto vid pokerbordet... ;-)

 

Då köper vi en korv&mos från stationsgrillen, går rätt över gatan och knäpper upp ett par medhavda bärs. Allt ska man behöva tänka på själv :ola:

 

Taget. Fast bärs? Vet ju av erfarenhet att det inte finns starkare grejor än så när väl turren är igång, ska vi inte passa på att svepa i oss några whisky istället? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på vad man har för mål med pokerklubben. Är man ute efter att göra massa pengar är det inte speciellt bra.

 

Är man ute efter en trevlig kväll där man får lira poker på riktigt med trevliga människor så är det helt okey.

 

Det är väl det som egentligen är tanken en pokerklubb?, att träffa likasinnade och spela. Har för mig att det dricks en hel del under forumturneringar också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...