Gå till innehåll

6max-fish goes HU4Rollz, a fairytale!


BERTlL

Vad vill du se mer av i dagboken? (rösta på max 3)  

34 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad vill du se mer av i dagboken? (rösta på max 3)

    • Handanalyser
      12
    • Dagsresultat/statistik
      4
    • Dagliga upplevelser/recensioner
      3
    • BERTlLs pokervideor
      10
    • Random skitsnack
      3
    • Historier/minnen
      2
    • Youtubefilmer/random internet skräp
      0


Recommended Posts

  • Svars 359
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det vanliga Coca Cola i glasflaska? Känns som den blivit väldigt hypad, den är visserligen också väldigt god, troligtvis aningen godare än burken men skillnaden är inte så stor. Och de flesta som säger att den är såå sjukt god, överlägsen de andra, kan inte skilja dem åt. Fast vi finsmakare kan det ju, den är precis som du säger aningen sötare och dessutom med lite mindre kolsyra. Dock tycker jag inte det är värt den otympliga glasflaskan, dessutom är den väldigt dyr (vilket säkerligen är anledningen till hypen)...

 

Placebo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Jag har faktiskt gjort det en gång :) Säsongade i Åre och bodde tillsammans med tio pers. När jag samlat två sopsäckar bestämde vi oss en regnig dag för att bygga ett colaburksslott. Det blev dock ingen succé och vi tröttnade ganska fort. Hint -->

 

screenshot025xq.jpg

 

På tal om att bygga slott, det här är ganska imponerande:

 

 

 

då har man lite tid över....

 

 

btw, rolig läsning och lycka till med spelet! kmr följas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :)

 

Nu något mycket viktigt. Nämligen mitt badkar. Har bott i min lägenhet sedan maj och mitt badkar/dush börjar få en svart emalj på insidan. Mindre fräscht. Jag har vid ett antal tillfällen försökt tvätta bort den med diverse rengöringsmedel (badrum, allrengöring, fönsterputs, kök, svinto) och diverse aggressiva metoder utan att lyckas med mer än att göra den någon nyans ljusare.

 

Nu tänkte jag ta tag i den innan den blir en svart emalj på riktigt. Vad klarar biffen? Min plan är kemisk ren bensin. Kan det funka? Om inte, vad fan fixar biffen?

 

vad gör du i ditt badkar?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :)

 

Nu något mycket viktigt. Nämligen mitt badkar. Har bott i min lägenhet sedan maj och mitt badkar/dush börjar få en svart emalj på insidan. Mindre fräscht. Jag har vid ett antal tillfällen försökt tvätta bort den med diverse rengöringsmedel (badrum, allrengöring, fönsterputs, kök, svinto) och diverse aggressiva metoder utan att lyckas med mer än att göra den någon nyans ljusare.

 

Nu tänkte jag ta tag i den innan den blir en svart emalj på riktigt. Vad klarar biffen? Min plan är kemisk ren bensin. Kan det funka? Om inte, vad fan fixar biffen?

Skaffa flickvän, mitt badkar såg ut så förut innan jag träffade en tjej vågar dock inte fråga hur hon fick bort det då får jag tvätta det nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :)

 

Nu något mycket viktigt. Nämligen mitt badkar. Har bott i min lägenhet sedan maj och mitt badkar/dush börjar få en svart emalj på insidan. Mindre fräscht. Jag har vid ett antal tillfällen försökt tvätta bort den med diverse rengöringsmedel (badrum, allrengöring, fönsterputs, kök, svinto) och diverse aggressiva metoder utan att lyckas med mer än att göra den någon nyans ljusare.

 

Nu tänkte jag ta tag i den innan den blir en svart emalj på riktigt. Vad klarar biffen? Min plan är kemisk ren bensin. Kan det funka? Om inte, vad fan fixar biffen?

 

Klorin fixar biffen luktar lite skumt ett tag men det bleker och får det skinande vitt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som du bara tänker på att gå för stack hela tiden, sen som du säger sista handen var katastrofal, du tar en fin hand som QJ suited och gör om den till en bluff med en 5bet helt utan anledningen när ni sitter deep. Annars var det ett trevligt initiativ att göra en video för att visa oss på pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...