sulla Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Vilka från forumet lirar Irish Festival som går av stapeln 2 oktober? Citera
dandelion169 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
jutteson Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Jag lirar, vann mitt paket tidigt men har inte bokat resa än. Hur tar du dig dit sulla? Jag flyger nog gbg-stanstead-kerry på torsdagen. Citera
sulla Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Jag lirar, vann mitt paket tidigt men har inte bokat resa än. Hur tar du dig dit sulla? Jag flyger nog gbg-stanstead-kerry på torsdagen. Jag och två polare gör samma sak. Bokar klart allt på mån-tis Citera
sulla Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Jag lirar, vann mitt paket tidigt men har inte bokat resa än. Hur tar du dig dit sulla? Jag flyger nog gbg-stanstead-kerry på torsdagen. Förresten, kan man lira de andra eventen också eller är det bara om man bustar tidigt i Main? Citera
jutteson Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Förresten, kan man lira de andra eventen också eller är det bara om man bustar tidigt i Main? Det är väl bara om man bustar för dom andra 2 eventen går väl lör-sön och på sön. Men polarna kan ju lira dom. Eller så kan man gå på en pub och ta några goda glas guinness Citera
sulla Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Det är väl bara om man bustar för dom andra 2 eventen går väl lör-sön och på sön. Men polarna kan ju lira dom. Eller så kan man gå på en pub och ta några goda glas guinness Polarna ska ju med lira Main såklart Citera
jutteson Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Jag har kollat lite på flyg och vi tar nog gbg-london-kerry på torsdagen och kerry-frankfurt-gbg på måndagen. Hittar du något bättre kan du ju höra av dej. Citera
olof86 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Om någon hittat en lämplig flygroute från Arlanda - Kerry samt retur får ni gärna ropa till! Citera
olof86 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Verkar ju vara ett jevla meck att ta sig dit. Någon som hittat förbindelser där man inte behöver vänta en massa timmar mellan flygen? Citera
bridge Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Jag skall också dit och spela. Har inte börjat kolla så mycket på flyg än. Citera
sulla Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Stanstead-Kerry är svindyrt ju, över 2k enkel resa vad jag kan se, tror vi kör gbg-stanstead-dublin-tåg även om det blir lite jobbigare, vi åker dit på tors och hem på mån vilket betyder att vi tar en extra natt. Citera
sulla Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Nu är det klart, blir gbg-stanstead-cork-taxi o samma returresa. Citera
Recommended Posts