Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ibland vill sig inte livet riktigt, så som idag när man inser att man har en programmeringsdeadline tills imorgon, går upp 09, sitter och kodar till 13, börjar verkligen ta sig och jo men visst, PANG! datorn släcker ner, självklart har man inte sparat sen man började, startar upp och ääällt är borta, bara att börja om :)

 

Fast ska typ inte klaga, är första beaten jag åkt på denna månaden :)

 

Ett tips är att testa kompilera t.ex. varje gång du skrivit klart en metod. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omställningen har varit ganska enkel, MTTs är väldigt mycket mjukare än cashgames och om man inte är känslig för varians så är de inga problem, 5min pausen en gång i timmen är magi.

 

Har inte kollat några videos eller pluggat teori, däremot har jag suttit lite hemma hos smekt på söndagarna och plockat upp ett och annat samt satt i mig en hel del kaffe :)

 

Vill höja ett varningens finger till att grinda med smekt! MTTs är inte riktigt så lätt som han får det att verka;) kul att du börjat spela MTTs! Finns nog inte många bättre att lära sig av än den pojken! Gl m8!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja, men va fan precis när man drar igång och det är ganska lätt så tänker man ju inte på det :( börjar fixa upp GUI sen kör grundmetoderna osv fast lika bra att lära sig :)

 

in other news: 11/15 i 10k$ garre, dags att jobba in lite smet med mina 21bb :(

 

Hehe jo det kommer väl med tiden. Det är ganska tråkigt att kompilera och ha en lång fellista. Bättre att beta av dem så ofta som möjligt. Så jobbigt är det inte att trycka på F6 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur många CSN utbetalningar man borde ha fått denna terminen? Har varit lite lat med ansökan så får in allt för terminen hitintills på fredag, men kan inte komma fram till om det är 2 eller 3 st som kommer in :/

Började skolan 25e aug.

 

Get a job douchebag! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur många CSN utbetalningar man borde ha fått denna terminen? Har varit lite lat med ansökan så får in allt för terminen hitintills på fredag, men kan inte komma fram till om det är 2 eller 3 st som kommer in :/

Började skolan 25e aug.

 

2 är jag rätt säker på! Aug och sept!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur många CSN utbetalningar man borde ha fått denna terminen? Har varit lite lat med ansökan så får in allt för terminen hitintills på fredag, men kan inte komma fram till om det är 2 eller 3 st som kommer in :/

Började skolan 25e aug.

 

Hur många CSN betalningar satsar du varje söndag?

Sick att vi skattebetalare skall sponsra det.

 

Om du är en bra pokerspelare så vore antalet CSN-betalningar ointressant :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...