Level Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Kan vi inte dra på restaurang för julbordet eller måste jag boka en hel jädra klubb detta året också? la fan ner 3-400 arbetstimmar på de jädra julbordet Har dåliga erfarenheter av julbord... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Kan vi inte dra en pokerkväll på rådhuskällaren och äta tills vi spricker eller nått då? Filéfrossa och våldsamt liveslask? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Kan vi inte dra en pokerkväll på rådhuskällaren och äta tills vi spricker eller nått då? Får spelare från alla delar av långa landet svealand komma? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Ju fler ju roligare imo! Det hade varit määäktiga roligt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Ta de gärna en snöfri helg. MVH Fast 4 timmar på tåget på vägen hem dödsbakfull, varav 2 ute i ett snöstormigt vinslöv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 For bdk spelar på blekingska i Lund imorgon Hade glömt det och tänkte ta det lugnt imorgon Va gör man? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 Styr det Victor! Jag hade ambitioner att styra en pf-date men kommer inte få det gjort. Borde kunna styra minst 10 st reguljära rävar och förhoppningsvis ett antal nya. Tur att flippandet helt försvunnit. Blivit vuxna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 Hur blev det med er Sverigeturne? Blev den av? Bra grejer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 För lite deg, Berlin blev dyrt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 Sommaren SKA vara dyr Får ni för er höstturne står min dörr öppen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 I år KANSKE tillochmed jag orkar ta mig bort från HBG. Men räkna inte med det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 I år KANSKE tillochmed jag orkar ta mig bort från HBG. Men räkna inte med det Lite besviken på dig förra året. ViktorH var ju på plats lixx Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 För lite deg, Berlin blev dyrt... Skulle ni inte vara där typ 1 dag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Skulle ni inte vara där typ 1 dag? Jag var i Berlin med K. 5 dagar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Jag var i Berlin med K. 5 dagar. Aha, hade för mig du sa typ fre-lör Ska förhoppningsvis dit över nyår. Rekas antar jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Jag var på Artemis Berlin med K. 5 dagar. fyp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 viker pre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts