Limmet Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 snyggt Erkänn jag har frågat dig vid bordetom det är du? Frågat minst 10 st iof Haha ja du har frågat mig, men nu vet du iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Minns att det tog mig exakt 1 post från level innan jag listade ut vem han var på svs! Soulread osv =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Minns att det tog mig exakt 1 post från level innan jag listade ut vem han var på svs! Soulread osv =) han har iofs bytt svskonto, vet inte om det var före, efter eller samtidigt som han bytte forumnick =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 I samma veva . Mina acc på pf och svs var så urbota korkade. Skrev till Svs och förklarade min situation. Tänker inte gå in på detaljer men de snapfoldade iaf och lät mig byta nick. Så jag är ingen fuskare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Fan att min brags alltid failar Ps. Är det någon som har listat ut vad jag nickar på svs ännu då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Fan att min brags alltid failar Ps. Är det någon som har listat ut vad jag nickar på svs ännu då? Kan ju ha hjälpt att du frågade på msn . Finns det så höga nivåer på svs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Kan ju ha hjälpt att du frågade på msn . Finns det så höga nivåer på svs? Frågade ju bara om du hade skaffat nytt forumnick varpå du verkade smått irriterad och frågade om det verkligen var så obvious som jag minns det =) Men att du hade bytt svs-nick också var en nyhet. Jag får gå in och svs-raila lite framöver och bli up to date med vilka regs som dominerar de olika nivåerna! Klart det finns! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2012 Rapport Share Postad 5 Maj , 2012 Min signatur säger väl det mesta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Maj , 2012 Rapport Share Postad 6 Maj , 2012 Hörde att du blir sjuk när du inte dricker, det tyckte jag var mäkta imponerande! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 prisjakt.nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 Sänkte min bb/100 till 20 för månaden igår och är återigen 10bi från ATH. Vad händer liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 Sänkte min bb/100 till 20 för månaden igår och är återigen 10bi från ATH. Vad händer liksom? Sucks to be you Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 Sucks to be you Plusss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 men då måste jag sitta och söka på varje enskild komponent antar jag? ja, annars har Dustin en "datorbyggar-service" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallzz Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 Komplett.se ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 Maj , 2012 Rapport Share Postad 7 Maj , 2012 inte superinsatt i hur bra ljud moderkortet har men hade ju lätt lagt en 2-300 på ett extra ljudkort, tror jag köpte ett soundblaster för 2-300 och skillnaden var helt enorm (var dock 2 år sen). rätt oinsatt i det andra, men om jag vore du hade jag kikat lite närmare på ljudnivån, är nog det drygaste som finns när det låter som en mindre storm varje gång datorn är på, det är väl en smaksak iofs. isf är väl vattenkylning eller extra cpufläktar något att kika på. grafikkortet är ju ett semimonster men vill du maxxa nya spel kommande året så är det väl rätt val. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 8 Maj , 2012 Rapport Share Postad 8 Maj , 2012 Företagsvip på Malmö FF - Helsingborg på torsdag. Kommer bli awesome! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Maj , 2012 Rapport Share Postad 8 Maj , 2012 Företagsvip på Malmö FF - Helsingborg på torsdag. Kommer bli awesome! Företagsvip på Landskrona IP är en korv med bröd, får hoppas att det är flådigare på Swedbank... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts