Starfitter Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 är väl inga prob att höjja den limiten OM det är. Fast visa har väl 20k? Hade maxat den i barca när jag skulle betala en lägenhet till alla, gick inte ringa och fixa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Finns det något intresse bland er krappar för stuga i Malmö? Tänkte från Söndag och ett par/några dygn fram. PuZz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Finns det något intresse bland er krappar för stuga i Malmö? Tänkte från Söndag och ett par/några dygn fram. PuZz Inte denna helgen för min del, tenta imorgon och en till nån gång nästa vecka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Inte denna helgen för min del, tenta imorgon och en till nån gång nästa vecka u used to be cool man Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Finns det något intresse bland er krappar för stuga i Malmö? Tänkte från Söndag och ett par/några dygn fram. PuZz Men jao då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Men jao då? Ja men självklart! ska göra en annonsering på riktigt i min db efter session. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Ja men självklart! ska göra en annonsering på riktigt i min db efter session. Gött, tanten jobbar så jag kan va på söndag och måndag tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 dada life till stadsparken på valborg! hur dyrt kan det va? starfitter bokar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 hmm får nog fixa ett visa/mastercard till, har visst råkat gå in i 7dagars gränsen på 15k nu är kyl & frys fulla iaf efter storhandling Vad har du för något kort? 15k i veckogräns låter stört? Trodde 50k var std och om man ville kan man höja den till 150k som är max på min bank. Känns larvigt att inte kunna sätta valfri om man ändå kan ha 150k som gräns =) Ring och ändra, finns 0 anledning att ha massa limits osv. Jag minns när jag stod på IKEA och skulle betala saker för 70k typ och det inte gick och dem stängde om 2 minuter. Sen den dagen har jag alltid haft max. Slå en signal baaaaaaaara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Har haft biljard bord hemma större delen av livet och används väl endel när man har polare över på förkrök eller om nån bara glider över för o snacka skit Hade sist (innan vi sålde det tsm me huset) ett fullsize (9fot antar ja) i ljus träram och aluminium ben/kanter och ljusgrå duk i modern design, va riktigt fränt. Gillar personligen inte den vanliga gröna färgen men tycker ljusgrå passar till både svart eller ljus ram men till vitt kan nog mörkgrått bli nice som du sa. Sen om man e smart och köper matchande färgkrita så slipper man fula streck över duken! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 dada life till stadsparken på valborg! hur dyrt kan det va? starfitter bokar. Man får hoppas att årets upplaga av stadsparkssjöslaget blir minst lika bra som året innan. Tvek iofs mtp att det var sinnes väder, HH blev tagen av polisen för narkotikabrott och allmänt god uppslutning. Good times! Tror videon när HH åt upp bötesföreläggandet och spydde på kuppen försvann när jag vaskade min iPhone Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 dada life till stadsparken på valborg! hur dyrt kan det va? starfitter bokar. Man får hoppas att årets upplaga av stadsparkssjöslaget blir minst lika bra som året innan. Tvek iofs mtp att det var sinnes väder, HH blev tagen av polisen för narkotikabrott och allmänt god uppslutning. Good times! Tror videon när HH åt upp bötesföreläggandet och spydde på kuppen försvann när jag vaskade min iPhone Största skillnanden: Starfitter var fortfarande tillräckligt cool för att ligga på en filt på en trottoar och äta pizza och prata filosofi och religion med en duktigt ful tjej i ~1h. Men; ses! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Förra årets ATH var ju inte ful-esteten, det var när det blev fight över den uppblåsbara soffan. Då djävlar, då tog Emilio ingen skit! Ingen pardon utan välte den frammåt med folk som satt i utan förvarning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Förra årets ATH var ju inte ful-esteten, det var när det blev fight över den uppblåsbara soffan. Då djävlar, då tog Emilio ingen skit! Ingen pardon utan välte den frammåt med folk som satt i utan förvarning. Tog ju massa skit sen pga snuträdsla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Btw, tips på roliga saker som händer innan valborg för en fattig man? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Vidriga bil....14k fattigare. Mtp att jag kör ganska mkt (3000 mil/år) borde nästan leasa vara ett rimligt alternativ. Inte kommit upp mig till tjänstebilsnivå än Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Är ju Forex Visa så det är ju inge top notch direkt, drar till en bank imorgon och skaffar nytt, forex e rätt uselt som det är så varför inte byta (kan inte ens logga internetbanken om de gått överhuvudtaget utan att ha med mig en A4 med koder runt, så blir något med inet bank som funkar i luren). Ang. annat, är det någon som har bra koll på biljardbord? Tittat på en mix mellan 6-9 fot (9fot matchstd som jag förstår det?) har yta nog för valfri storlek men är lite rädd för att en glad amatör som jag tar mig lite vatten över huvudet med för seriösa grejer. Det jag undrar helt enkelt är om 7-8fot är spelbart för en glad amatör och vad std är på biljardhallar/pubbar osv. kastar in en länk med till bordet jag kikat på så om någon vet om det är bra/dåligt får ni gärna säga till. bordet finns i svart eller vitt men lutar mot svart, duk känns som jag vill ha röd, fungerar möjligtvis gråmörk duk till vitt bord? Borde man köra traditionell grön duk? Så många frågor... http://www.biljardbolaget.se/produkt.php?id=69 (tryckte in en bild med) Sista frågan, någon som har biljardbord hemma? Andvänds det någorlunda eller blir det att det bara tar upp plats efter några veckor/månader? Tyckte det var jävligt snyggt sådär som på bilden men det är ju bara en smakfråga, kvittar nog vilken färg det är för spelets skull. Personligen skulle jag definitivt köra full storlek på bordet om jag hade plats till det och inte brydde mig om prisskillnaden. Men då har jag också spelat rätt mycket biljard i mina dagar och hatar "bar size". Är det tänkt som en cool förfestgrej eller för att lattja med lite polare ibland räcker den mindre varianten. Om du är aningen mer seriös och vill bli lite bättre är det inget snack om att du "måste" köpa full storlek. Chanserna att jag kommer förbi nästa gång det bjuds på stuga ökar markant med ett fullstorlek, det måste ju också tas med i beräkningarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Röd duk imo. Det du länkade ovan är riktigt hett, kollade på det vita bordet också, även det riktigt snyggt. Som någon sa ovan, biljard + öl / snacka skit = win. Baller att ha som inredning i ett stort rum dessutom, køb! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 16.2k...kul att springa dåligt irl och online... Tycker biljardbordet är snyggt men totalt meningslöst. Kan iofs bero på att jag inte gillar biljard nämnvärt . Måste ju kunna hitta nåt annat att ha på den ytan. Ganska osmart att handla prylar som bara kommer kunna användas i lägenheter som är >110 m2. Är jag för vuxen med mina tankergångar? Kan bero på att jag är gammal och vis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 16.2k...kul att springa dåligt irl och online... Tycker biljardbordet är snyggt men totalt meningslöst. Kan iofs bero på att jag inte gillar biljard nämnvärt . Måste ju kunna hitta nåt annat att ha på den ytan. Ganska osmart att handla prylar som bara kommer kunna användas i lägenheter som är >110 m2. Är jag för vuxen med mina tankergångar? Kan bero på att jag är gammal och vis. Du har fel helt enkelt. Klart han ska köpa ett biljardbord! Var inte en sån jävla party pooper bara för att du suger på biljard själv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 Februari , 2012 Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 Bordtennisbord såklart, rundpingis och beerpong. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts