diazo Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Kvällens meny: *Hysteriskt stark mat *Enorma mängder alkohol *Strippklubb Låter grymt Hoppas vi får en ordentlig redogörelse med smaskiga detaljer imorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 hur är vädret på samui? vi vågar inte åka dit riktigt då det verkar regna en hel del atm? och vart på ön är ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Vad ska farfar göra idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Vad ska farfar göra idag? Toffla. Sån toffel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Otippat, tur jag inte försökte ringa då. PF är det enda mediet som fungerar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Mkt skojsigt att Kenny reppar frän krapp som minsann visar vem som är man osv när han tofflar in absurdum... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Mkt skojsigt att Kenny reppar frän krapp som minsann visar vem som är man osv när han tofflar in absurdum... 100kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 100kr Latin gäller ofc inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Latin gäller ofc inte Klart det gör, här kör vi universitetsregler. Svenska, engelska och latin är det som gäller! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Januari , 2012 Rapport Share Postad 22 Januari , 2012 får ta och lägga en episk wall of text när vi kommer hem för det är fan fullt ös dygnet runt, precis kommit hem från beachen efter en ganska mäktig dagsfylla där axlarna fått rätt bra med färg hehe, igår vart det svamp på hotellrummet som gällde och ikväll blir det rullandes 5liters changrör och Arsenal - United på en sportsbar kl 23 thaitid. Tror vi drar till Koh Tao imorgon för dyk & chill (inc bärs ofc) men beror lite på hur fulla alla blir ikväll. Ska dra en dusch nu och slänga i mig några kalla chang. Arsenal eller United? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 gäller att hålla det simpelt och rak på sak när prizze ska snacka engelska! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Inget svar, std Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Februari , 2012 Rapport Share Postad 3 Februari , 2012 Detta är ett påbud ang en träningsbet. Lvl lägg upp odds, summa och vilka förutsättningar. Så kanske jag kan sluta något fränt =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 När blir det stuga? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cruel_crill Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Förväntar mig en episk reserapport Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Till Beer: In Touch Resort Tack man! Ser ut som nice rum. Förmodar att det var balkong också? Drar till Koh Tao i morgon så ska kolla nu om det finns några lediga rum där. Har du något tips på hotell på Koh Pangan så ge gärna det också. Var några år sen jag var på dem öarna. Hur är internet där? Min lina nu på hotellet på Koh Samui är katastrof. Internet dör hela tiden så fått in 2k händer i februari.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Righto, har en 12-15kvm över i vardagsrummet och tänkte smaska upp en bar där, tanken är sittplatser för en 5-8 pers, TV för fotboll & liknande, ska vara snyggt, modernt och stilrent. Letat runt väldigt länge på nätet utan att hitta något vettigt så tar gärna lite förslag här. Bygga eget tror jag går bort om jag inte tar in en hantverkare då jag inte är så händig (läs: klarar ungefär max att skruva ihop en stol från ikea.). Det får gärna bli lite O'learys känsla över det hela. Blir grind med herr Level idag också, ska se hur mycket vi backar denna gången. Edit: Rekar denna sidan starkt, blir att bränna iväg en rejäl beställning här när jag har pengar igen. http://www.sejdelshoppen.se Level är väl byggare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts