diazo Postad 26 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bumhunter Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 Bokar dagen 10k back, inga speciellt intressanta händer, blev 1outad 2 gånger vilket obv påverkar resultatet samt några sets mot högre set och dåliga flippar, vann 1 hand på 100bb eller över ;P ska kolla en film nu sen nya tag imorgon om jag hinner. wow, 1 outad 2 ggr OCH några stycken set mot högre set OCH ett gäng förlorade flippar. hur många händer spelade du egentligen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 wow, 1 outad 2 ggr OCH några stycken set mot högre set OCH ett gäng förlorade flippar. hur många händer spelade du egentligen? På svs räcker det med ett par hundra.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 Variansen fortsätter härja, men på "rätt" håll idag, 2k upp på 15min, bär av till hallands för pub quiz ikväll. Lika bra att låta min dedicated driver arbeta lite! Vad ere för quiz? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 ett tips är att vara på hallands innan det öppnar. jag kom inte in sist det var quiz. bästa taxibolaget i lund? jag är tydligen inte välkommen som kund hos taxi lund längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 ett tips är att vara på hallands innan det öppnar. jag kom inte in sist det var quiz. bästa taxibolaget i lund? jag är tydligen inte välkommen som kund hos taxi lund längre. Lärde jag inte dig det sist. 046323232 företagsnummer till 046232323. 135135 har bara blivit sämre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 ett tips är att vara på hallands innan det öppnar. jag kom inte in sist det var quiz. bästa taxibolaget i lund? jag är tydligen inte välkommen som kund hos taxi lund längre. berätta varför. du måste ju vara deras främste reg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 Lärde jag inte dig det sist. 046323232 företagsnummer till 046232323. 135135 har bara blivit sämre. Företagsnummer är det bästa tipset, alla kategorier, jag fått i år. berätta varför. du måste ju vara deras främste reg? Tror det skulle kunna rubriceras som hets mot folkgrupp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 "Du förlorar ju alltid, är du plus totalt sett?" *Visar graf* "Men hur mkt har du förlorat?" /mvh M1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 November , 2011 Rapport Share Postad 30 November , 2011 "Du förlorar ju alltid, är du plus totalt sett?" *Visar graf* "Men hur mkt har du förlorat?" /mvh M1 Hon känner till att ingen vinner. Har lärt upp henne med mkt wajn. Alla är solida Mvh Hon heter M.M=Mx2=M2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hon känner till att ingen vinner.Har lärt upp henne med mkt wajn. Alla är solida Mvh Hon heter M.M=Mx2=M2 M9? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Trollade mest på quizzet sen blev vi dyngraka på herkules, jobbat en massa timmar idag med IS-projektet som börjar ta sig, sålde Mustangen också samt beställt en ny kärra, blev en corvette C5, ska bara invänta att den kommer hem från USA. på lördag blir det tacksittning på sydskånska sen en hemmafest hos några tjejer sen en korridorsfest på vildanden så verkar bli en del att göra i helgen. Imorgon ska jag nog grinda. Årsmodell, pris osv..? December..? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 December , 2011 Rapport Share Postad 4 December , 2011 När 12k raset på sesionen kom då mådde man! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 4 December , 2011 Rapport Share Postad 4 December , 2011 hemma hos dehman nu 05 på morgonen, lirat några timmar /4 packad, helt sjukt vilken skillnad det är, folk är ju ta mig fan ofattbara, underbart i all ära men hur fan kan man inte ha gått upp i nivå tidigare... såga sönder för jag släms, no shit att man krossat nivån när det är jävla ultramicrostakes. mvh trololol Ctrl+S Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 December , 2011 Rapport Share Postad 4 December , 2011 regsen på /10 - /15 foldar generellt MAX 10% mot 3bet när de är ip. De senaste dagarna har jag sett folk flatta 4bets med J4s osv. Standard, vad fan är hög standard? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 December , 2011 Rapport Share Postad 4 December , 2011 växte inte du och Peps upp ihop på 60-talet? isf fråga honom irl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts