Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )

diazo

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bokar dagen 10k back, inga speciellt intressanta händer, blev 1outad 2 gånger vilket obv påverkar resultatet samt några sets mot högre set och dåliga flippar, vann 1 hand på 100bb eller över ;P

ska kolla en film nu sen nya tag imorgon om jag hinner.

wow, 1 outad 2 ggr OCH några stycken set mot högre set OCH ett gäng förlorade flippar. hur många händer spelade du egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trollade mest på quizzet sen blev vi dyngraka på herkules, jobbat en massa timmar idag med IS-projektet som börjar ta sig, sålde Mustangen också samt beställt en ny kärra, blev en corvette C5, ska bara invänta att den kommer hem från USA.

på lördag blir det tacksittning på sydskånska sen en hemmafest hos några tjejer sen en korridorsfest på vildanden så verkar bli en del att göra i helgen.

Imorgon ska jag nog grinda.

Årsmodell, pris osv..?

December..?

Länk till kommentar

hemma hos dehman nu 05 på morgonen, lirat några timmar /4 packad, helt sjukt vilken skillnad det är, folk är ju ta mig fan ofattbara, underbart i all ära men hur fan kan man inte ha gått upp i nivå tidigare... såga sönder för jag släms, no shit att man krossat nivån när det är jävla ultramicrostakes. mvh trololol

Ctrl+S

Länk till kommentar

• Skapa nytt...