Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Blev 1½h grind på förmiddan, 2,7 upp, hade några händer jag var lite tvek på som jag kastar upp:

1)

Boss $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1568563

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $3857.59

Hero (BTN): $2095.13

SB: $348.15

BB: $680.99

UTG: $503.55

Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN with J :heart: A :heart:

1 fold, CO raises to $30, Hero raises to $90, 1 fold, BB calls $80, CO calls $60

Flop: ($275.00) 4 :diamond: Q :heart: 9 :heart:(3 players)

BB checks, CO checks, Hero bets $170.00, BB folds, CO calls $170

Turn: ($615.00) T :heart:(2 players)

CO checks, Hero bets $420.00, CO calls $420

River: ($1455.00) Q :diamond:(2 players)

CO checks, Hero bets $1415.13, CO calls $1415.13

2)

Boss $500.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1568564

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $3202.94

BB: $763.29

CO: $629.40

BTN: $1933.15

Pre Flop: ($7.50) Hero is SB with 8 :spade: 7 :spade:

1 fold, CO raises to $11.25, BTN raises to $45, Hero calls $40, 1 fold

Flop: ($101.25) 2 :spade: 6 :spade: 5 :spade:(2 players)

BTN bets $65.00, Hero calls $65

Turn: ($231.25) A :club:(2 players)

BTN bets $165.00, Hero calls $165

River: ($561.25) 9 :heart:(2 players)

BTN bets $410.00, Hero calls $410

1: siza större på turn för roligare chipsize på river? b/f blir konstigt med stackarna.

2: Skulle vilja raisa men frågan är om han betalar med ett set :/

Postad

Hand 1: Försökte förgäves leta upp klippet från sopranos när Paulie inser att en är gay och skriker "WOT DE FUCK IS DERE TO THINK ABOUD?!". Wp.

Hand 2: Vill typ göra nåt men ändå inte, spelar aldrig SH men tycker det ser bra ut.

Postad

H2, set är jag tveksam till hur många vi får se här utöver AA mtp hans 3b, 400bb djupt också och blir rätt drygt att syna av vilket vi blir tvungna till mtp öppet färgstegdrag och flushen.

Jag pratar om river alltså.

Postad

Är väl kanske inte jätte fan av att kallsyna 3bets, men de är ganska litet och vi är ju djupa. Annars är de väl bra spelat. Kan möjligtvis hitta fold i andra handen om man ha en bra read, men ska nog mycket till.

Äsch, sluta snacka sizen ser bra ut!!!

Postad

H2 behöver vi väll ändå få in lite mer på river? Massa set som spelar så samt lite andra roliga händer. Tror hans synrange består av en hel del sets och ibland någon högre flush men jag tycker vi förlorar en hel del värde om vi enbart slår om med typ AKQ hög färg.

Postad

Förstår att det finns få händer här som gärna betalar av, men tror inte att rangen enbart innefattar högre färg och någon AA. Finns nog väldigt många händer som han 3bettar pre från knappen och en hel del som han skjuter 3 gator med. Kan visst tänka mig att det finns några lägre sets här, något A med en spader, något två par, någon knepig stege osv. Jag raisar river med tanke att få in det.

Postad
Förstår att det finns få händer här som gärna betalar av, men tror inte att rangen enbart innefattar högre färg och någon AA. Finns nog väldigt många händer som han 3bettar pre från knappen och en hel del som han skjuter 3 gator med. Kan visst tänka mig att det finns några lägre sets här, något A med en spader, något två par, någon knepig stege osv. Jag raisar river med tanke att få in det.

Ok nu är det inget tvivel, du levlar oss.

Postad

Mycket möjligt men va ska han syna med som du slår? Möjligtvis AA men är skeptisk till om nån synar en raise där med AA.

Postad
tyckte du spela händerna optimalt, på tal om inget, ingen av alla coola pf-ers som är sugen på typ amsterdam på nyår ? =)

PMa upandcoming.

Tog mig 20 min kl 23.00 en torsdagkväll att få med honom morgonen efter sist jag försökte.

Postad

Lol har 35-40 bb/100 på /5 och neråt för månaden. Dödsback på /10 dock. Triplat rullen nu och ger mig själv klartecken att skotta /4 när jag vunnit 2k till.

Edit: och nej Victor, skottat /2 som lägst :D. Sjukheterna man ser på den nivån är absurda.

• Skapa nytt...