Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Körde grind idag. Såg bra ut som vanligt ett tag då jag var rätt djupt och hade bra stack i fem tours men sket sig ändå typ, bubblade b2bs 200f i chippiepot, bustade även på bubblan i 100kub stars, men turade in itm då en shortis bustade samma hand:-) Jävla tiltad på FTP dock som gick ner när jag var 2/18 i 50kub och avg med 60 kvar i 150f. Consp å jkk kunde inte heller connecta medan andra svenskar kunde så lär väl inte bli någon ersättning där :( Bust som sjua i 50kub å ootm i 150f efter att ha tappat en tredjedel av stacken i båda under disconnecten :(

 

Kvar i den femte turren än dock, 50r boss där 5/8. Kom ju fyra i den häromdagen så ska bli bättre idag tänkte jag. Break för dagen om jag kommer femma typ.

 

Känner att detta blev löjligt rörigt men orkar inte ändra 8-)

 

edit: bust sexa. AJ vs QQ i chippiepot. bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag äter inte majonäs, tror jag avskyr det. Dock vet jag inte om jag smakat det ;P men du var så söt när du först skrev en tilt post och sen kom på en egen macka med konstiga grejer på den så du förtjäna ett :h::-)

 

:heart:

 

Såg the pursuit of happiness igen idag som typ är den finaste film som gjorts. Löjligt bra skådespel av lillgrabben också. Den och finding neverland är nog dom två filmerna jag grinat mest av :cry: Gillar det dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...