Ving Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Vad har hänt? Inte ett enda inlägg under hela maj och då har vi ändå kommit snart halvvägs in i månaden. Vad gör alla pokerspelare? Sitter ute i gröngräset och äter en mjukglass eller? =) Citera
Smokey_McPot Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Jag funderade just i samma banor. Min Teori är att Slaskpoker.com har blivit stället där alla de coola kidsen från UPS hänger . Annars kan det väl vara så att folk precis som du säger vill sitta i gräset med en glass istället för att posta på forumet. Citera
minken Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jag funderade just i samma banor. Min Teori är att Slaskpoker.com har blivit stället där alla de coola kidsen från UPS hänger . Annars kan det väl vara så att folk precis som du säger vill sitta i gräset med en glass istället för att posta på forumet. Snarare nördarna Smokey Citera
Ving Postad 11 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jag funderade just i samma banor. Min Teori är att Slaskpoker.com har blivit stället där alla de coola kidsen från UPS hänger . Annars kan det väl vara så att folk precis som du säger vill sitta i gräset med en glass istället för att posta på forumet. Snarare nördarna Smokey De ocoola nördkidsen alltså? Citera
Recommended Posts