Roob Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Lipz ikväll dude? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 forst kom leo... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 om jag var på lipz? .. om jag var på lipz??. jarrå, strulade med tre pers haha denario=hora=leo ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Har du BBB? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Bor du i Trollhättan? Ålder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Har du BBB? Om du menar bredbandsbolaget så har jag inte det.. har comhem. Bor du i Trollhättan? Ålder? ajjemen 20 är jag, själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 jag är 29 och inflyttad värmlänning sen 7 år tillbaka.. fotbollspelare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 pm^ fan inte grindat på 3 dagar.. det rycker i pokerfingrarna kan jag lova!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 tekken 6 inhandlat.. grrrrymt kan jag lova, funderar på att avsluta månaden o bara köra tekken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scoob Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 mr. "jag kliver 6 nivåer i veckan" ; ) GG, WP!!!! impad!! PZ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 löve tekken.... måste skaffa 6an.. är det bästa spelet i serien? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Hur ligger du till för månaden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 mr. "jag kliver 6 nivåer i veckan" ; ) GG, WP!!!!impad!! PZ hehe tack! det är inga höga br krav på mig icke får väl se om det blir platt pannkaka nästa månad... löve tekken.... måste skaffa 6an.. är det bästa spelet i serien? jag har bara spelat tekken 3 förut så jag har inte hundra koll .. men spelade med en kille idag som hade spelat alla och han tyckte det var en del förbättringar helt klart Hur ligger du till för månaden? 87k upp .. borde egentligen pressat mig till det fina tresiffriga talet men de senaste dagarna har det uppstått problem med internet och att jag har gjort andra saker så det verkar inte bli så mycket mer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Då var vi klara för månaden! skönt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 [ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Det stämmer inte riktigt i PT .. är upp exakt 90k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 fan ska de va så svårt o få in grafen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 oki. Men tekken3 är ju typ det bästa i serien så om der är bättre än det så säger det mycket. Men självklart är väl grafiken bättre men tänker mest på spelkänslan och det. Väldigt bra resultat denna månaden.. Hoppas det fortsätter.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 oki. Men tekken3 är ju typ det bästa i serien så om der är bättre än det så säger det mycket. Men självklart är väl grafiken bättre men tänker mest på spelkänslan och det. Väldigt bra resultat denna månaden.. Hoppas det fortsätter.. jo det är lite förbättringar helt klart detta att man springer runt o möter gubbar på banor med bossar i slutet är lite coolt också tycker spelkänslan är likvärdigt mot gamla , dom har inte förstört tekken med för bra grafik jo tack! hoppas jag med Grafen orkar jag inte fixa med mer .. går ju inte o få in med rätt storlek -.- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Det stämmer inte riktigt i PT .. är upp exakt 90k Riktigt bra jobbat! Ett av de ärligaste WP hittills i mitt liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Riktigt bra jobbat! Ett av de ärligaste WP hittills i mitt liv. schyst jack tacktack! vill också gratta dig till en fin månad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 gratz (: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 gratz (: tyyy _______________________ grov halsbränna idag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts