rickie Postad 13 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2005 Tack för svaren. Dom som tror att jag var garanterad nån 1-3e plats bara för att jag hade 1600 marker får iaf tänka om. I dom här situationerna ser man ju ofta folk som blindas ihjäl istället. Om det är nån som är jävligt short-stacked så skulle jag inte ställa in, utan vänta ut honom förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 13 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2005 Ställ in utan att tveka! Stor chans att du har bästa handen plus att risken för syn är otroligt liten iom att de flesta inte vill ha den förhatliga fjärdeplatsen. Så med din stack och blindstorleken; Ställ in. Kan tipsa dig om Ectors inlägg på forumet gällande detta. Kolla även MorganSthlm´s dagbok i "Plantskolan". Kör hårt. Menar du nåt speciellt inlägg, eller inläggen i allmänhet från ector? /Rickie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 13 Maj , 2005 Rapport Share Postad 13 Maj , 2005 Menar du nåt speciellt inlägg, eller inläggen i allmänhet från ector? Ector har skrivit väldigt många bra inlägg i plantskolan. Läs alla inlägg från Ector. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 Menar du nåt speciellt inlägg, eller inläggen i allmänhet från ector? Ector har skrivit väldigt många bra inlägg i plantskolan. Läs alla inlägg från Ector. Precis!!! Testa gärna det spel han förespråkar och meddela om det blir nån skillnad. Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 14 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 Menar du nåt speciellt inlägg, eller inläggen i allmänhet från ector? Ector har skrivit väldigt många bra inlägg i plantskolan. Läs alla inlägg från Ector. Precis!!! Testa gärna det spel han förespråkar och meddela om det blir nån skillnad. Kör hårt. Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts