Gå till innehåll

DoN donkning, zero to hero


Werev

Recommended Posts

Hej,

 

Ok, så ja är ett nytt anskikte här på pokerforum, men har följt med forumet i åratal. Men nu har jag bestämt mig att gjöra en egen dagbok dels för att hålla upp motivationen å dels för att höja profiten. :)

 

Kort om mig; En 20åring från finland, har spelat poker några år men har haft ett 1års paus nu då ja gjorde lumpen. Har vunnit en hel del men ändå lyckats supa bort allt på någå sett, så rullen börjar från scratch ;)

 

Kommer att starta med så liten rulle som $190 vilket betyder 17buyin till DoN $11:na. Men som tur e så spelar jag mot en bonus som ger $5/40pp på ongame, så rullen borde stiga ganska snabbt. Körde ett test häromdaan me att köra 40don på ongame kom itm 29/40 vilket var över förväntingarna :). Men målsättningen att plussa på första 400 dons som krävs för min $250 bonus.

 

 

Rulle: $190

DoN: 0/400

Win/Lose: 0/0

Profit: $0

Bonus: 0/250

 

Shuffle up and deal! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så spelade första sessionen inatt. Det gick lite segt i början men slutade med 25-15 så plus $60 på spelet, samt $25 på bonusen så de får ses som helt ok resultat. :)

 

 

Nu blir de å dra igång liret igen :)

 

 

 

Rulle: $275

DoN:40/400

Win/Lose:25/15

Profit: $60

Bonus:25/250

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, har ett väldigt dylikt projekt på g snart, så skall bli kul att följa.

 

Startar lite lågt kanske, men vad är din generella plan för BRM senare? Kommer du plocka ut nåt eller bara bygga rulle med dessa slantar? Och vilken site hittade du denna bonus på?

 

Och GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, har ett väldigt dylikt projekt på g snart, så skall bli kul att följa.

 

Startar lite lågt kanske, men vad är din generella plan för BRM senare? Kommer du plocka ut nåt eller bara bygga rulle med dessa slantar? Och vilken site hittade du denna bonus på?

 

Och GL!

 

Ska till en början grinda på $11 nivån tills ja får ihop 50bin till $22 nivån, men om motstånde är betydligt hårdare så droppar jag tillbaka å spelar tills jag har 80bin till $22 nivån. Kommer knappast att casha ut någå förren jag når och börjar stabilisera mig på $22 nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att följas, donkar själv $5.50 på OnGame för tillfället. Men ett tips är att ha lite BRM för i helvete. Hur många tables Du samtidigt? Lycka till och presentera gärna ditt ROI efter ett tag.

 

Vet att de e lite dåligt me bin:s för tillfälle men har inge större behov av att spela med mycket lägre. För ifall ja mot förmodran loosar så lägger ja in en ny deposit orkar int grinda till 100bin på 5.5 å 11:na. Men sen då ja kommer till 22:na så e de andra bullar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...