Bluwajt Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 hahaha, veddige 91or? Var det inte ni som hade en skitstor på backen? brukade alltid småbråka med honom i närkamper osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Fan va nice med innebandysnack! har lirat div 3 och 4 med IBK Luleå men har flyttar ner till stockholm idag. har dock snackat med Åkersberga IBK så ska och prova med dom och dom ramlade ur 1an förra säsongen så kan bli svår för mej att ta plats men ja försöker;) Annars har dom ett juniorlag:) GLGL med allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 hahaha, veddige 91or? Var det inte ni som hade en skitstor på backen? brukade alltid småbråka med honom i närkamper osv Spelade aldrig med 91orna , utan alltid i 90laget kan nog tänka mig vem du menar dock vilket lag lirade du i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Med Pärlan I Båten Kan Man Le Mitt I Stormen, Le Mitt I Stormen, Le Mitt I Stormen. Med Pärlan I Båten Kan Man Le Mitt I Stormen, Le Mitt I Stormen, Le Mitt I Stormen 3 Poäng!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Uppstigen, pigg och glad! Har frukosterat oboy och ostmackor, slö-surfat och lyssnat på lite musik. Tänkte sätta igång grinden för idag nu med detsamma. Har tyvärr ingen serie att kika på under tiden vilket är lite segt men det får man lösa med lite musik..då kör viiiiiii edit. blev inte riktigt så. en polare kom och vi gick och köpte glass. snart spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Jag är verkligen hur trött som helst heeela jävla tiden. Helt apatiskt och trött men kan inte somna ändå. Vilken slacker man är asså! Blev ca 1,5h spel nu och ett antal sngs. Fick ett ganska fint plus faktiskt. Det hela hänger väääldigt mycket på hur många man vinner och jag har en ful ovana i att "slappna av" när man är itm. Nu försökte jag verkligen fokusera mig på att vinna lika mycket som att komma itm. Det gick faktiskt riktigt bra sen uteblev alla utdragningar också vilket är ganska viktigt för att hitta sessionsplus på superturbos imo +$70 br: $559 har över 6k fpp nu så jackan är snart min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Spelade aldrig med 91orna , utan alltid i 90laget kan nog tänka mig vem du menar dock vilket lag lirade du i ? haha Särö. Vi var riktigt bra ett tag och kom tvåa i dm tror jag och åkte i kvarten mot orminge (som senare vann) i gothia när vi ledde med 1-0 och 2-1 där jag gjorde båda målen (gjorde typ fem totalt under tre år ). Brukade dock fejka sjukdom i bortamatcherna mot veddige då det var så långt att åka samt en säker trea Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 haha Särö. Vi var riktigt bra ett tag och kom tvåa i dm tror jag och åkte i kvarten mot orminge (som senare vann) i gothia när vi ledde med 1-0 och 2-1 där jag gjorde båda målen (gjorde typ fem totalt under tre år ). Brukade dock fejka sjukdom i bortamatcherna mot veddige då det var så långt att åka samt en säker trea ah okej kom ihåg vi mötte er med 90orna ett par ggr, ni hade tjejer med i laget och var allmänt dåliga! Spelade som sagt inte i 91-laget, och ni hade obv inte fått en säker trea om jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Det enda rätta borde ju vara att 1. bluw börjar spela i Sär(ö) 2. Jag spelar Gothia med Asås, Bluw med Särö och Musen med Veddige..Sen se vilket lag som kommer längst och så ett propbet på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 vad finns det som hjälper mot trötthet när man grindar förutom: kaffe redbull skriv inte joltcola obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 ah okej kom ihåg vi mötte er med 90orna ett par ggr, ni hade tjejer med i laget och var allmänt dåliga! Spelade som sagt inte i 91-laget, och ni hade obv inte fått en säker trea om jag gjorde det Du vet han Max i Bräckan (tror han heter de)... hur mycket hook har han typ på sitt blad? över 5 cm va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Du vet han Max i Bräckan (tror han heter de)... hur mycket hook har han typ på sitt blad? över 5 cm va? Yes känner honom mkt väl, bra talang som tyvärr inte har rätta inställningen för att lyckas riktigt bra. Hans hook är nog minst 5cm som du säger, ligger på gränsen till det lagliga skulle jag tro hur så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 haha, max var ju grym i början när jag spelade, men tyckte han var löjligt dålig i slutet. Fanns rätt många duktiga i bräckan, typ målisen och han långa centern som var flickidolen. När vi var som bäst var viktigaste matcherna varje år mot bräckan obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 haha, max var ju grym i början när jag spelade, men tyckte han var löjligt dålig i slutet. Fanns rätt många duktiga i bräckan, typ målisen och han långa centern som var flickidolen. När vi var som bäst var viktigaste matcherna varje år mot bräckan obv. Håller med, vi hade många tuffa matcher mot dem i 90-serien. Deras föräldrar var ju helt störda däremot. Bräckan var deras änglar och ingen kunde slå dem ungefär, om de förlorade (vilket händer ibland mot oss) var det alltid domaren som var sämst osv. Lång center kan vara roligt att veta vem du syftar på då jag känner de flesta i laget långt hår? blond? Du har bara lirat i säro eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Håller med, vi hade många tuffa matcher mot dem i 90-serien. Deras föräldrar var ju helt störda däremot. Bräckan var deras änglar och ingen kunde slå dem ungefär, om de förlorade (vilket händer ibland mot oss) var det alltid domaren som var sämst osv. Lång center kan vara roligt att veta vem du syftar på då jag känner de flesta i laget långt hår? blond? Du har bara lirat i säro eller? han kanske inte var center, men han var typ deras bästa för 3-4 år sedan tror jag. Forward kan han ha varit, mörkt hår, semilångt och alltid snygg friss osv tror för övrigt jag hörde att han spelade en del poker också. mm, deras föräldrar var sjuka. Även deras tränare i yngre år. Kommer ihåg en gång vi slog dom så började han lipa lol så föräldrar fick trösta honom. Spelade i Lindås när jag var mindre också. Vi hade grymt lag typ när jag var 9-10 och vann dumleslaget år efter år Men gick sämre senare så bytte till särö då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 han kanske inte var center, men han var typ deras bästa för 3-4 år sedan tror jag. Forward kan han ha varit, mörkt hår, semilångt och alltid snygg friss osv tror för övrigt jag hörde att han spelade en del poker också. mm, deras föräldrar var sjuka. Även deras tränare i yngre år. Kommer ihåg en gång vi slog dom så började han lipa lol så föräldrar fick trösta honom. Spelade i Lindås när jag var mindre också. Vi hade grymt lag typ när jag var 9-10 och vann dumleslaget år efter år Men gick sämre senare så bytte till särö då. Tror jag kanske vet vem du kan mena, men han är något äldre än 91 som jag tänker på. Ogge, känner igen det? Ah spelar poker, Anton Herrmann måste du mena då? den killer är ganska störd vad gäller poker. Kan lätt gå från 2k till 20-30k på omaha och sedan busta allt i en setup. han plussar ganska bra annars ändå. hahahaha, var han rödhårig tränaren? Lindås har bra 91-lag vet jag, även 90 också. Att byta ner dig till särö var inget bra drag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Tror jag kanske vet vem du kan mena, men han är något äldre än 91 som jag tänker på. Ogge, känner igen det? Ah spelar poker, Anton Herrmann måste du mena då? den killer är ganska störd vad gäller poker. Kan lätt gå från 2k till 20-30k på omaha och sedan busta allt i en setup. han plussar ganska bra annars ändå. hahahaha, var han rödhårig tränaren? Lindås har bra 91-lag vet jag, även 90 också. Att byta ner dig till särö var inget bra drag mm anton herrmann jag menade. vet inte om han var rödhårig Lindås har väl jätteådligt p91 nu? När jag bytte till särö mötte vi dom ibland och brukade sluta 15-1 osv till oss. Men dom kanske har blivit bättre, ingen aning. Vet att dom har rätt bra a-lag iaf. btw, herrmanns summor, sek eller dolls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 mm anton herrmann jag menade. vet inte om han var rödhårig Lindås har väl jätteådligt p91 nu? När jag bytte till särö mötte vi dom ibland och brukade sluta 15-1 osv till oss. Men dom kanske har blivit bättre, ingen aning. Vet att dom har rätt bra a-lag iaf. btw, herrmanns summor, sek eller dolls? okeej, hade vart sjukt kul om han var rödhårig iaf. för då vet jag exakt vem du menar Jag har ingen aning, vi mötte deras J-lag 89-90 för 2år sedan i juniorallsvenskan där de fick en topplacering om jag inte minns fel. 91 har jag ingen aning om, de bra 91orna spelar nog antagligen i Pixbo eller ngt annat lag numera då, brukar ofta bli så bland gbg-lagen. sek, men tror han har gjort likanden med dollar också. Skulle inte förvåna mig alls. Stooora swings har han iaf, spelar väl typ alla blinds som finns. Inget MM där inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Kan tänka mig att Lindås 89/90 lag för ett par år sedan var ganska bra. Då med Rasmus Carlsson i spetsen. Mötte Lindås 90/91 lag i Juniorallsvenskan förra säsongen och kissade på dem med 7-1. Då va hette deras bästa spelare Philip Lauritzon(stavn?) och Kim Gruneberger. Som sagt tror jag det är många som har gått till Pixbo nu ja för Pixbo har ju huuur ungt lag som helst. Speciellt i div2-laget. Vi fick kuk mot Bräckan dock förra året i sista omgången. En match där vi var riktigt usla och spelade i den äckligaste hallen nånsin. Maken till strävt golv har jag aldrig vart med om. Bäst i Bräckan då var Daniel Lindell som även han gått till Pixbo nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sitter hemma har blivit lite småsjuk Är fortfarande lika trött hela tiden. Ska in till "huset" och äta frulle och sedan blir det grind. Det låter det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Bäst i Bräckan då var Daniel Lindell som även han gått till Pixbo nu. Vart har du hört detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Vart har du hört detta? Visste det inte förens jag såg honom i Pixbotröjan under Båstad Outdoor Open i år... http://www.pixbo.se/ibf/news/z_nju17.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Blev ingen lång session nu men det gick ändå hyffsat. Fastnade lite framför tvn vid frukost. Det var nån gå film på C+ med någon kille som kunde teleportera sig och han höll inte igen direkt Ska iväg och luncha med Mathias kl 13. Det är första dagen på jobbet för honom och han hade sjuk ångest igår haha. session: $26 br: $585 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sådär. Orkar inte ens kolla när Zlatan spelar 2a halvlek sen serri Blir grind ist nu så länge jag orkar vilket i mitt tillstånd innebär 1h typ haha. då kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trivselfascist Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Blev ca 1.5h spel. Väldigt lite men mår som sagt inte alls bra. Ont i magen och fan och hans moster. usch usch asså! Hoppas Zlatan floppar i Barca nu, gillar honom inte alls längre tyvärr Blev blygsamt plus denna sessionen men ska inte klaga så länge det är plus och inte back. Ska ta och försöka sova ut nu och spela en hel del imorgon om jag mår bättre då men det är nog tveksamt faktiskt. Kan inte bli bättre imo : utd torska!! pool 4-0 !! Man U leder mot Barca !! session: $8 br: $593 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts