Gå till innehåll

Trivselfascisten - Super Turbo och Innebandy


Trivselfascist

Recommended Posts

babnowmedfweöm diary --> motivation?

 

Rullen ligger på $502. En rulle som började på $180 en gång med stejk från blowit (bluw obv) och har väl tagit mig upp med hjälp av bonus och rb imo. Lite tråkigt att inte kunna vara vinnande på 3,5+0,3 superturbos men det är livet.

Jag har precis börjat spela $7s superturbo nu för att ge det en riktig chans. Det är väl i princip samma äckligt dåliga motstånd som på $3s...

 

Annars funderar jag på att få in en hel del om mitt innebandyspelade i dagboken också. Satsar mot SSL som (alla andra) och ska lägga ner äckligt mycket tid och fokus på innebandyn den här säsongen tänkte jag. Det är värt att iaf ge det en ärlig chans. Har deff mycket att ge där känner jag och kommer bara ångra mig om jag inte satsar.

Spelar i IBK Alingsås, ett lag som jag själv var med och tog ner till div3 från div2 förra säsongen. Dock var jag väl en av de få spelare som tog kliv framåt ist för bakåt.

Vi är dock för bra för Div3! Kom 2a i Enghav cup nu i somras och 3a i Båstad Outdoor Open. I Båstad så spelade vi 1-3, 1-3 mot Pixbo respektive Helsingborg vilket är ett sjukt bra reslutat för att vara ett div3 lag.

Har blivit omskolad från back till forward och blev bästa poängörare i cupen.

 

Lycka till iaf? typ 10e dagboken jag har här nu lawl

Några innebandyspelare här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter i min lilla pokerhörna nu och ska grinda en stund.

Har suttit och slappat med pappa vid tvn och kollat PL och friidrott :-)

Idag har vart en lugn dag då jag vart och kollat på lite innebandy och slappat med Mathias (stenqvist på pf)

 

Ska upp vid 8.00 imon för tåg 09.00 till Alingsås. Har två träningsmatcher imorgon. Första matchen är med a-laget mot Stenungsund (div2) och den andra är med vårat juniorlag mot Sandareds juniorer. Vårt juniorlag ska inte spela i någon serie men anmäla oss till Gothia och Dumle så vi spelar för det kan man säga.

 

första grinden nu då.. kanskelite House-grind med beroende på hur pokern går..

 

 

ska lägga upp lite pics från min vrå snart me

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick väl inte så bra med grinden och orkade bara spela 1h. Dock var det riktigt nötigt att spela och lyssna på Ulf Lundell at once :P Han är ju typ guden...

Snuskigt trött är jag nu och ska fan upp tidigt ju.. lär bli en kaffe på pressbyrån i Alingsås när man kommer fram. Det goda svarta imo...

Nästa grind blir imorgonkväll eller lördag tror jag. Det är även ett sinnessjukt viktigt derby på måndag (gais-öis) som man inte får missa imo!! 3 pinnar har aldrig någonsin behövts så mycket som nu och man får som vanligt förlita sig till Wandersons magiska fötter, ingen dålig press han har på sig den gode Carmo :-)

 

-$10

br: $492

 

kämpar för att få ihop 10k fpps också :) Har ca 5800 nu och tänkte köpa en jacka vid 10. Rätttttt så stekigt imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en sån fruktansvärd smärta i kroppen och framförallt i benen efter dagens spel. Gick skit i träningsmatchen med a-laget och torsk med 5-1. Jag borde dock gjort minst 3 med de chanserna jag hade... :rolleyes:

Gick bättre i j-lagsmatchen där jag va il capitano obv och spelade back non stop hela matchen. Vi var bara 8 pers nämligen. Sandared kom dit med 20 mannatrupp och hur seriösa som helst. Vi hade total lekstuga i 2 perioder och sen brakade allt bara ihop. Vi vann tillslut med 7-6 men borde vunnit matchen med typ 14-2 och då underdriver jag fan :P

 

Jag kommer nog ha det svårt att komma upp ur sängen imon tror jag. Kommer ha sån sjuk träningsvärk och ben och leder fyfan...

 

Imorgon blir det grind tror jag fram till jag drar till Göteborg för "årets viktigaste" match!!

 

 

cya

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis uppstigen. Sitter här med håret i tofs iklädd Spaniens landslagtröja 02 :-) haha. Orkar inte ta mig för något idag förens jag sticker till gbg vid 17 så det får bli grind asså. Vaknade faktiskt inte med så svår träningsvärk som jag trodde jag skulle få dock är hela kroppen typ lam och jag får ont i armarna bara av att skriva det här inlägget.

 

grindgrindgrind

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha spelade 1,5h och backade $3. Helt sjukt att det kan gå så lite upp eller när man är inne för ganska mycket pengar totalt :P

Har lyssnat på sveriges snyggaste tjej (efter nordenstam obv) samtidigt,Veronica Maggio. Hennes senaste är sjukt bra asså!

 

Vilka håller du på ikväll Bluw?

 

br: $489

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Veddige IBK. Ringer ngn klocka ?

 

Jajamänsan! Jag var inte med i Alingsås då men minns att dem mötte Veddige i serien då :) Finns en även en bra målvakt född 90 som är från Veddige. Niklas Järläng heter han och spelar numera i Mullsjö tror jag. Har spelat med honom i distriktslaget och sådär. Känner du till honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jajamänsan! Jag var inte med i Alingsås då men minns att dem mötte Veddige i serien då :) Finns en även en bra målvakt född 90 som är från Veddige. Niklas Järläng heter han och spelar numera i Mullsjö tror jag. Har spelat med honom i distriktslaget och sådär. Känner du till honom?

 

Han spelar numera i Veddige igen ;) Vi gick i samma klass 6-9 i skolan, mkt bra kompis med honom. Spelade i samma lag sedan jag började med innebandy ända tills han flyttade till mullsjö. Om du spelade med honom i distriktlag så har vi nog mötts tror jag ngn match :-) om du inte spelade med -89års distriktlag dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han spelar numera i Veddige igen ;) Vi gick i samma klass 6-9 i skolan, mkt bra kompis med honom. Spelade i samma lag sedan jag började med innebandy ända tills han flyttade till mullsjö. Om du spelade med honom i distriktlag så har vi nog mötts tror jag ngn match :-) om du inte spelade med -89års distriktlag dvs.

 

Ahaa du är också född 90 asså! :) Jag spelade i distrikslaget både med 89 och 90 uppe i Sundsvall. "89 året" så filmade även min pappa matchen synd att du inte va med där då :) Men vi kanske möttes i en match före SM 08 då? Har för mig att vi mötte Halland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaa du är också född 90 asså! :) Jag spelade i distrikslaget både med 89 och 90 uppe i Sundsvall. "89 året" så filmade även min pappa matchen synd att du inte va med där då :) Men vi kanske möttes i en match före SM 08 då? Har för mig att vi mötte Halland

 

Nix, bara född -91 :) vi möttes aldrig under 90SM tror jag, men spelade träningsmatch om jag inte minns fel. För vet att jag mötte min gamla målvakt i en match och hängde också en på han ;)

 

Vi var 3 lag som mötte varandra iaf, småland tror jag också det var. Spelades i en hall med läktaren på motsatt sida båset och träväggar. Rätta mig om jag har fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, bara född -91 :) vi möttes aldrig under 90SM tror jag, men spelade träningsmatch om jag inte minns fel. För vet att jag mötte min gamla målvakt i en match och hängde också en på han ;)

 

Vi var 3 lag som mötte varandra iaf, småland tror jag också det var. Spelades i en hall med läktaren på motsatt sida båset och träväggar. Rätta mig om jag har fel?

 

Du har korrekt rätt! :) Vi möttes i Dalsjöforshallen en bit utanför Borås. Haha asså det gjorde du. Jag kommer ihåg att jag va alldeles patetiskt dålig i dem två matcherna vi spelade där :P Det var ju de året vi kom 3a uppe i Sundsvall. Sjukt roligt SM det året :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har korrekt rätt! :) Vi möttes i Dalsjöforshallen en bit utanför Borås. Haha asså det gjorde du. Jag kommer ihåg att jag va alldeles patetiskt dålig i dem två matcherna vi spelade där :P Det var ju de året vi kom 3a uppe i Sundsvall. Sjukt roligt SM det året :)

 

Bra minne! :) Halland lyckas väl inget vidare i SM, gjorde inte det heller under det året eller året efter :-P för liten bredd är väl ursäkten. Men roligt var det :) Vilken position spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra minne! :) Halland lyckas väl inget vidare i SM, gjorde inte det heller under det året eller året efter :-P för liten bredd är väl ursäkten. Men roligt var det :) Vilken position spelar du?

 

Alltid lika kul att spela distriktslags-sm även om det inte går bra typ :) Jag spelade forward det året i 2a linan. Första linan va ju självklart Hessmer, Utterberg och Erik Olofsson om du känner till dem? Spelade dock back året innan och har väl typ alltid gått runt på alla positioner utom målvakt typ. Är ganska allround med ett bedrövligt skott :P Du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid lika kul att spela distriktslags-sm även om det inte går bra typ :) Jag spelade forward det året i 2a linan. Första linan va ju självklart Hessmer, Utterberg och Erik Olofsson om du känner till dem? Spelade dock back året innan och har väl typ alltid gått runt på alla positioner utom målvakt typ. Är ganska allround med ett bedrövligt skott :P Du då?

 

Lite svårt att komma in i 1a kedjan där ;) spelar lite överallt jag med, allround som kan spela var som helst om ngn blir skadad. Som standard spelar jag back. Är väl typ lika dålig på allt egentligen.

 

Ses kanske om 2-3år i div2 då vi måste klättra från 4an nu eftersom alla gamla grymma spelare lämnade när veddige åkte ut 2an. Kvar blev skiten och under den tiden spelade jag i Warberg J-lag. Så nu ska vi unga pojkar bygga grunden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite svårt att komma in i 1a kedjan där ;) spelar lite överallt jag med, allround som kan spela var som helst om ngn blir skadad. Som standard spelar jag back. Är väl typ lika dålig på allt egentligen.

 

Ses kanske om 2-3år i div2 då vi måste klättra från 4an nu eftersom alla gamla grymma spelare lämnade när veddige åkte ut 2an. Kvar blev skiten och under den tiden spelade jag i Warberg J-lag. Så nu ska vi unga pojkar bygga grunden igen.

 

Ahaa okej! Det är typ samma sak som hänt med Alingsås sen dem åkte ur 1an kan man säga. Nere i 3an nu och får bygga om med unga spelare typ. Vi borde gå rätt upp igen men man vet aldrig liksom. Ska ni spela Gothia eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahaa okej! Det är typ samma sak som hänt med Alingsås sen dem åkte ur 1an kan man säga. Nere i 3an nu och får bygga om med unga spelare typ. Vi borde gå rätt upp igen men man vet aldrig liksom. Ska ni spela Gothia eller?

 

Björnslaget kanske vi ska spela, inget gothia. Men spelade gothia för 2år sedan med J-laget. 90lag med ett få par 91or (inklusive mig). Lyckades komma 2a i 89serien där. Det var nog det sjukaste jag varit med om. :-) sorry för brag typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björnslaget kanske vi ska spela, inget gothia. Men spelade gothia för 2år sedan med J-laget. 90lag med ett få par 91or (inklusive mig). Lyckades komma 2a i 89serien där. Det var nog det sjukaste jag varit med om. :-) sorry för brag typ.

 

Aha fan va nice! har gått tungt dem senaste åren i Gothia här. Vann med IBF Horsby 02 tror jag de va :P Kom dock 3a i Dumle i våras. Satsar på Gothiavinst i år faktiskt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...