moneypro_ Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Hallå tänkte börja spela lite mer bord på pokerstars (9 manna) hört att det finns program som kan hjälpa än med det. Så frågan är vilket är bäst vad använder ni? vill hälst inte betala pengar men kan tänka mig att göra det. Det viktigaste är väll att det är enkelt men ändå har några bra funktioner tänker spela med stacked bord Övriga tips när det gäller att spela många bord är väldigt välkomna ha det gött Citera
moneypro_ Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 En till sak är trackball mus vad är bra dåligt med en sådan är det bättre en en vanlig mus när man ska spela många bord? Citera
jojje44 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 En till sak är trackball mus vad är bra dåligt med en sådan är det bättre en en vanlig mus när man ska spela många bord? Say what? Citera
moneypro_ Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Say what? trackball mus bra /dåligt ? Citera
Lisa87 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Say what? http://3.bp.blogspot.com/_7NtIqKWRVYY/RsJLoZx1SyI/AAAAAAAAAEE/oo0dlVcBv78/s400/Trackball.jpg Jag hade inte velat spela med en sån mus iaf.. Citera
tågrånarn Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Det viktigaste är väll att det är enkelt men ändå har några bra funktioner tänker spela med stacked bord trackball mus bra /dåligt ? Är inte hela planen med att stacka att använda så lite musrörelse som möjligt? Citera
moneypro_ Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Är inte hela planen med att stacka att använda så lite musrörelse som möjligt? jo det är det nog men då vet jag att en trackball mus inte är bra Citera
moneypro_ Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 får inte tabel ninja att fungerar. På action hotkeys är det inte bara att skriva in tex på fold space sen när det är ens tur trycker man bara på space sen foldar den? Citera
MacDaddy Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 får inte tabel ninja att fungerar. På action hotkeys är det inte bara att skriva in tex på fold space sen när det är ens tur trycker man bara på space sen foldar den? jo så funkar det. Du kan även binda det så att du checkar och foldar på samma knapp. Måste du lägga in pengar i potten så foldar du annars checkar. Då klickar du för en knapp som heter nått med check if possible. Det som händer är att du egentligen foldar men en ruta kommer upp som frågar om du verkligen vill folda och då trycks det automatiskt på nej(detta ser du dock inte och går upplevs som du trycker check) Citera
moneypro_ Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 får allt utom fold och bet att fungera när jag tex trycker på space så blir det check eller call. (space vill jag att det ska vara fold) Någon som kan hjälpa mig? Citera
Rokakilo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 någon som vet hur lång Trial perioden är på Tableninja? Citera
Recommended Posts