SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Luna? Gud bevare oss allihop. Det här med "unika" namn börjar fan bli en riktig plåga. Won't SOMEONE please think of the children??? Skitsamma, ser fram emot att slaska Omaha på ditt giganstiska matsalsbord, tackar för inbjudan. Jo, du har en poäng. Rätt skoj ibland under den inledande namnsången på öppna förskolan, på södermalm dessutom, då knappt ett barn på plats hade en namnsdag lixom. Klart vi ska ha home game här någon gång framöver, men det närmaste liveslaskandet för mig blir på fredag om en vecka på Gamblerz. Fredagsturren med efterförljande cg it is. Hittar ett litet plo-pass nu. Nu ska vi tjäna in en ny mobil! /SK Citera
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Har precis avslutat en trevlig middag med min kusin och hennes dotter. Ljudnivån har dock varit sjuk, och jag som precis tappat rösten har försökt prata så lite som möjligt. Sessionen i eftermiddags slutade $50 upp, efter att jag backade ett knappt inköp nästan direkt efter ett sjukt dåligt spel. Gnetade tebax dock, så lillplusset känns ändå ok. Resultatorienterad är jag, har jag alltid varit och kommer alltid att vara. Ikväll ska det bli skoj grind faktiskt. Ska som jag tidigare nämnde lira satten till ftops event #22, men hittade oxå nöteventet PLO HU för $216 med en gtd pott på 150k. Ska bli riktigt skoj. /SK Citera
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Wow, bust efter 4 min! Fi hade spelat väldigt aggro, och jag mer passivt i de inledande händerna. Jag 3betar light i bb och floppar ett gömt topp två. cbar 2/3 typ varpå han höjer, men pottar inte. Jag ställer, och FI synar med toppset. Nu jobbar vi in satten ist! /SK Citera
vessel89 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Härligt med en PLO-db! Spelar själv plo-400/500 så Citera
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Spelat tomtigt i CGt ikväll. Backat dryga två inköp, men klonkade just inköpet till ftops 2,5k-event! Så med det inräknat så blir det helt ok plus för kvällen ändå. Ska pausa lite nu, kanske orkar spela lite fokuserat cg om en liten stund. /SK Citera
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Härligt med en PLO-db! Spelar själv plo-400/500 så Spelar du på ongame oxå? Har vi mötts? /SK Citera
Lisa87 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Spela in lite filmer som back in the days (hoppas inte jag tar fel person nu ) GL btw Citera
SoderKrippa Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Spela in lite filmer som back in the days (hoppas inte jag tar fel person nu ) GL btw Jorå, det var nog jag allt. Nja, känner mig inte jättefilmsugen just nu faktiskt. Om andan faller på framöver kanske, men just nu tror jag att jag kommer föra de flesta diskussionerna kring mitt spel privat. Sköna Göran känns trygg att bomba hhs till emellanåt. /SK Citera
SoderKrippa Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hej gott folk! Idag har vi haft en skön dag på stan, jag och inte så lilla familjen. Lunchbuffé på thai/shushi-stället på Åsögatan. Kalasbra shushi, men rätt kass red curry chicken. Efter det cyklade vi vidare till cafe Paus för fika. Sönerna somnade, så riktig lyxfika blev det När grabbarna vaknade blev det parklek på nytorget, men vi fick efter ett par timmar fly in på Pause igen, eftersom det började hagla järnet!!! Stenkulestora hagel dunkade ner på gatan, till barnens förtjusning. Cyklade hem, och hann precis innanför dörrn innan himlen öppnade sig pånytt. Lite bättre tajmin än igår... Gårdagen slutade ner 3 inköp på cg men ändå plus med satt-klonken. Ikväll blir det ingen poker alls. Måste komma i säng i tid, eftersom jag imorrn ska spela en badmintonturnering! Har inte tränat på över två månader, och är dunderförkyld. Första gången jag är förkyld i år - bra tajming! Ska man se det positivt så minskar förkylningen mina chanser att gå långt i turneringen, vilket är bra eftersom event 22 börjar kl 19! Idag har jag oxå beställt nya Iphone, som kommer om ett par veckor. Leksam till pappa! När jag skriver så kan jag inte låta bli att tänka på hur lika mina dagar måste vara Jennez! Vi kanske springer på varandra med latten i handen, slappt lutandes mot gunghästarna i Bleckan eller gungandes i skånegläntan någon dag? /SK Citera
SoderKrippa Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 NU TILTAR JAG SÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 65 pers kvar till itm i ftops 2,5k-event. JNJKACDFJLAFJAELFIJLKEFJN http://www.pokerhand.org/?4589153 /SK Citera
SoderKrippa Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Goddag gott folk! Ny dag och nya möjligheter till livsförändrande vinster! Gårkvällen var riktigt jobbig faktiskt. Hade i stort sett varit garanterad en plats i pengarna i varje fall om jag fått vinna min 88 vs 66 för 85bb-potten med 65 pers kvar till itm. Var nog det kallaste jag varit med om faktiskt, eftersom det är den dyraste turre jag lirat online ever. Jag kom dock tvåa i dubbel i badmintonturneringen igår! Det var riktigt skoj, men jag är verkligen heeelt förstörd av träningsvärk idag! Idag har vi varit på Eriksdalsbadet hela familjen och badat. Det var verkligen supermysigt, och bubbelpool var verkligen vad jag behövde! Ikväll blir det MTTs. Lirar Partys söndagsturre, 80k och million på stars, event #24 och main event på full tilt, bodogs söndagsturre och 100 1r på ongame. GL TO ME! /SK Citera
SoderKrippa Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Bust i party AQs vs KK mot en 15bb-stack, sen 99 vs QQ för mina resterande 15bb. Nästa! /SK Citera
Othello Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 För lite kommentarer här tycker jag, så jag dunkar in ett såsigt "lycka till". Go go go, etc Citera
SoderKrippa Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Setuppad i det mesta och avslutar med att semibubbla ftops med QQ vs AA. /SK Citera
SoderKrippa Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Bust i main ftops. Floppat topp två vs floppad stege på 89T två ruter. /SK Citera
nordkvist Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Var det du som satt och spela hu mot ella på Svs? =) Citera
Vrakman Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Inga PLO-utdragningar??? Sjukt ju... Citera
SoderKrippa Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Inga PLO-utdragningar??? Sjukt ju... Om du bara visste... Ska bli badmintonproffs istället... Nä, inge HU på svs för mig. /SK Citera
JohnH Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Vinn flippsen så blir du rik. 2009 är flipps = 80 20lägena Citera
Vrakman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Om du bara visste... Ska bli badmintonproffs istället... Nä, inge HU på svs för mig. /SK Kan man stejka? Citera
olmos Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 hej soderkrippa. skicka mig ett pm, vet inte hur jag gör det. kontaktar dig angående en sak från prisjakt. tror att du är rätt person. mvh Citera
SoderKrippa Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Sawadee kap! Thailand is gooot. So long suckers, see you next year! Nu ska vi utmana lagstadgningen och köra ett minigrindpass... gl to me, i alla möjliga bemärkelser... /SK Citera
JohnH Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Have fun! Ät inte för mycket ris så du får snea ögon. Citera
Vrakman Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Eller jordnötter, då får vi aldrig mer se ÅK... Hoppas allt gått bra för er och att ni har bättre väder än här Citera
Recommended Posts