Gå till innehåll

Sex på stranden


Ferna

Recommended Posts

Har inte haft det. Romantic setting och allt men det är säkert en sån där sak som är grymt överskattad. Sand överallt, tång, krabbor osv. Och om man inte är exhibitionist vill man väl göra det kvällstid (riktigt sent t.o.m) och då blåser det på rätt bra. Iaf i Sverige.

 

Nä, gubb-Jennez föredrar sänghalmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte haft det. Romantic setting och allt men det är säkert en sån där sak som är grymt överskattad. Sand överallt, tång, krabbor osv. Och om man inte är exhibitionist vill man väl göra det kvällstid (riktigt sent t.o.m) och då blåser det på rätt bra. Iaf i Sverige.

 

Nä, gubb-Jennez föredrar sänghalmen.

 

 

Det är ju upphetsningen att någon kan se en som är tjusningen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den grejen har jag aldrig fattat. Jag fattar att man söker spänning och att det är spännande att någon KAN se en. Men varför gör man det inte publikt bara då? Låt folk se om man nu känner för det...

 

TÄNK OM dom kan se, vill inte att dom ska göra det :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar var gränsen går för att det ska räknas som sex och man får betala? Jag antar att man får pussas på stranden t ex. Kan man kanske också tänka sig att lite oskyldigt nervöst tonårsfummel är billigare än mer avancerade grejer?

 

BJ och samlag lär nog räknas in på den där listan, allt annat är väl mutbart :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TÄNK OM dom kan se, vill inte att dom ska göra det :shock:

 

Men vad f... så allting blir förstört om någon ser? Vad är då spänningen? Då hade jag bara varit orolig...

 

Undrar var gränsen går för att det ska räknas som sex och man får betala? Jag antar att man får pussas på stranden t ex. Kan man kanske också tänka sig att lite oskyldigt nervöst tonårsfummel är billigare än mer avancerade grejer?

 

Du vill alltså betala för att... vad? Öka spänningen? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om du hade ett liv :shock::roll:

 

Ok du får ursäkta... Befinner mig mitt i en mardröm bland borden och råkade läsa en tråd av dig där du gnällde över din VÄRSTA BAD STREAK NÅGONSIN. Genom ett vedervärdigt brott mot landets samtliga förekommande naturlagar hade du hade lyckats spela poker i 2 dagar med ett + - 0 resultat och undrade när det ska vända. Om du tycker det är en bad streak har du fan inte upplevt mycket. Lite småtiltad av combon den tråden/mina senaste veckor , fick jag plötsligt syn på nästa ljusglimt där du förespråkar publik sex inför blinda vittnen och då rann det över...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vill alltså betala för att... vad? Öka spänningen? :mrgreen:

Jennez, du måste vara en dröm att ha sex med! Så... spontan?

 

"Vaddå? Varför ska jag göra sådär?! Varför gör du så? Nämen, nähejdu så knasigt, varför hände det där nu? Näääää så kan man väl inte göra, det måste jag kolla upp först! För bövelen, jag tror inte på sånt här! Och så kan det bli barn!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez, du måste vara en dröm att ha sex med! Så... spontan?

 

"Vaddå? Varför ska jag göra sådär?! Varför gör du så? Nämen, nähejdu så knasigt, varför hände det där nu? Näääää så kan man väl inte göra, det måste jag kolla upp först! För bövelen, jag tror inte på sånt här! Och så kan det bli barn!"

 

+1111111

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez, du måste vara en dröm att ha sex med! Så... spontan?

 

"Vaddå? Varför ska jag göra sådär?! Varför gör du så? Nämen, nähejdu så knasigt, varför hände det där nu? Näääää så kan man väl inte göra, det måste jag kolla upp först! För bövelen, jag tror inte på sånt här! Och så kan det bli barn!"

 

Haha, jag är spontan så det både räcker och blir över. 8-)

 

Jag menar bara att just stranden känns som en obekväm plats. Men ALL spontanitet är alltså bra? Så om jag drar fram en rejäl oxpiska och ett paket stimorol så hade du inte ens höjt på ögonbrynet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffsatserna för sex på stranden i vissa länder var ju bara för mkt...

 

Ibiza där man kan få böta 700 euro, drygt 7 000 kronor, direkt på stället.

 

Sverige: 500 kronor

Italien: 3 000 kronor plus upp till två år i fängelse

Kroatien: 1 500 kronor plus upp till 30 dagar i fängelse

Rumänien: Upp till sju år i fängelse

Spanien: I snitt 7 000 kronor, men maximalt 750 000 kronor

Thailand: Upp till 5 300 kronor

Turkiet: 2 000 kronor och upp till två månader i fängelse

Egypten: Upp till tre år i fängelse

Danmark: Upp till fyra år i fängelse

Frankrike: 150 000 kronor och upp till ett år i fängelse

Grekland: Upp till två år i fängelse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffsatserna för sex på stranden i vissa länder var ju bara för mkt...

 

Ibiza där man kan få böta 700 euro, drygt 7 000 kronor, direkt på stället.

 

Sverige: 500 kronor

Italien: 3 000 kronor plus upp till två år i fängelse

Kroatien: 1 500 kronor plus upp till 30 dagar i fängelse

Rumänien: Upp till sju år i fängelse

Spanien: I snitt 7 000 kronor, men maximalt 750 000 kronor

Thailand: Upp till 5 300 kronor

Turkiet: 2 000 kronor och upp till två månader i fängelse

Egypten: Upp till tre år i fängelse

Danmark: Upp till fyra år i fängelse

Frankrike: 150 000 kronor och upp till ett år i fängelse

Grekland: Upp till två år i fängelse

 

Skönt att det finns någon som håller sig ontopic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffsatserna för sex på stranden i vissa länder var ju bara för mkt...

 

Ibiza där man kan få böta 700 euro, drygt 7 000 kronor, direkt på stället.

 

Sverige: 500 kronor

Italien: 3 000 kronor plus upp till två år i fängelse

Kroatien: 1 500 kronor plus upp till 30 dagar i fängelse

Rumänien: Upp till sju år i fängelse

Spanien: I snitt 7 000 kronor, men maximalt 750 000 kronor

Thailand: Upp till 5 300 kronor

Turkiet: 2 000 kronor och upp till två månader i fängelse

Egypten: Upp till tre år i fängelse

Danmark: Upp till fyra år i fängelse

Frankrike: 150 000 kronor och upp till ett år i fängelse

Grekland: Upp till två år i fängelse

 

Tror man får ta det där med en nypa salt.

Tror inte sex specifikt på stranden ens nämns i svensk lag någonstans. Däremot kan det gå under förargelseväckande beteende, men då måste man ju ha uppsåt för det också.

Om någon orkar kan man kolla i brottsbalken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag är spontan så det både räcker och blir över. 8-)

Jag menar bara att just stranden känns som en obekväm plats. Men ALL spontanitet är alltså bra? Så om jag drar fram en rejäl oxpiska och ett paket stimorol så hade du inte ens höjt på ögonbrynet?

 

Av någon anledning befinner du dig på stranden med någon du tycker om. Ni hånglar, ni är kåta. Där ni befinner er finns det visserligen sand, men ni har placerat er bortom tång, glassplitter, sopor och annat otrevligt eftersom ni är normala människor och inte sätter er mitt i sånt. Men nu säger Jennez "nä baby, det här var sannerligen trevligt, men serru nu lägger vi ner det här, det kan komma en krabba!"

 

Frågan är ju hur dyrt det blir att använda oxpiska och tuggummi i strandmiljö. Jag är fortfarande nyfiken på var gränsen går. Man ligger och kramas... det är okej? Ingen får ha en puls över vilopuls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att älska på stranden är överskattat, att borra efter olja på stranden vänd mot havet (när tjejen har benen bakom huvudet och killen står upp dvs.) är däremot aldrig överskattat.

 

Förresten Jennez, jag menade inget illa upp, det är nog många damer som tycker att det är jättecharmigt att du väljer att spara din blomma för den rätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är ju hur dyrt det blir att använda oxpiska och tuggummi i strandmiljö. Jag är fortfarande nyfiken på var gränsen går. Man ligger och kramas... det är okej? Ingen får ha en puls över vilopuls?

 

Men vad fan, nu har tråden spårat ur. Och jag kan inte låta bli att svara. Mitt svar blir: känns det rätt så känns det rätt. Och skulle det hända så skulle det väl hända, men det är knappast ngn fantasi för min del och ingenting som jag spontant känner skulle vara något som är mer upphetsande/spännande än ngt annat.

Men hey, det är bara jag. Vill ni andra knulla på stranden så fuck away! :-D

 

Förresten Jennez, jag menade inget illa upp, det är nog många damer som tycker att det är jättecharmigt att du väljer att spara din blomma för den rätta.

 

Ja, jag hoppas det. Har ännu inte träffat någon men vem vet? Kanske finner jag den rätta på stranden med lite våt sand mellan skinkorna vilken dag som helst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...