Dead-Inside Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 OMFG NY DAGBOK. Orgasmen är sjukt nära. Citera
mrface Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 sedär ja- flyttar in i elefanten nu i oktober hade vart fint med lite grindsällskap =). Citera
kingsofcards Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 me like thiz dagbok Citera
DrClemetnz Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 sedär ja- flyttar in i elefanten nu i oktober hade vart fint med lite grindsällskap =). flyttar lätt dit isf. Citera
Rammy Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 sedär ja- flyttar in i elefanten nu i oktober hade vart fint med lite grindsällskap =). Där jag sökt lägenhet, ska ringa imorgon och kolla hur det går med den ^^. Liiite lägre nivå på mitt spel än ditt tyvärr Citera
Yxel Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Där jag sökt lägenhet, ska ringa imorgon och kolla hur det går med den ^^. Liiite lägre nivå på mitt spel än ditt tyvärr Äh det spelar väl ingen roll, grind som grind, poker som poker. Citera
Chillarn7 Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 wat wat. Vad ska du plugga Nabbes? Elefanten verkar nöt för studenter. Visste inte att du bodde här Roob. Jag å denario har ju fan haft grindstuga i ett halvår Nivåerna spelar verkligen inte stor roll, så mkt roligare att grinda när man är två och får lätt fart på motivationen. Nu har jag dock flyttat till en annan lägenhet så inte blivit så mkt av det på sistone. Citera
mrface Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Postad 10 September , 2009 Jag ska plugga komvux. Skulle vara riktigt trevligt att ha en grind med några likasinnande! Poker har också gått bra det sistonde trots lite spel. Ligger ca 30k $ över EV på ipoker och säkert säkert en miljon över på svs sista 20k händerna. Citera
Rammy Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 wat wat. Vad ska du plugga Nabbes? Elefanten verkar nöt för studenter. Visste inte att du bodde här Roob. Jag å denario har ju fan haft grindstuga i ett halvår Nivåerna spelar verkligen inte stor roll, så mkt roligare att grinda när man är två och får lätt fart på motivationen. Nu har jag dock flyttat till en annan lägenhet så inte blivit så mkt av det på sistone. Då får ni skrika till om det blir grindstugor efter oktober då. Skulle vara riktigt kul att ha lite folk att grinda med, lättare att hålla fokus, och klart roligare också. Citera
Chillarn7 Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Måste du flytta till thn för att plugga komvux? Trodde det fanns typ överallt. Då pluggar du inte i högskolan utan på swedenborg va? Synd isf, mkt bra hot chick ratio på högskolan faktiskt. Mm kan säkert styra ihop något i höst Rammy. Får återkomma till det där. Citera
Roob Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 sedär ja- flyttar in i elefanten nu i oktober hade vart fint med lite grindsällskap =). highroller obv Citera
denario Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 highroller obv 1+ komvux är inget för odödliga. Citera
mrface Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 Ska bli ganska skoj att plugga lite igen. Kunde såklart plugga komvux i min hemby men ska bli gött att lämna hålan jag bor i och träffa lite nytt folk. Citera
denario Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Ska bli ganska skoj att plugga lite igen. Kunde såklart plugga komvux i min hemby men ska bli gött att lämna hålan jag bor i och träffa lite nytt folk. det gör du rätt i. jag ska göra samma sak snart fast jag flyttar ifrån trollhättan Citera
Lemiux Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Skönt i förra DBn när du räknade vinster i studiebidrag , king. Citera
mrface Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 Flyttat hemifrån, vinner på pokern och ska precis tända en gås. Kan det bli bättre? Citera
Neuen Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Flyttat hemifrån, vinner på pokern och ska precis tända en gås. Kan det bli bättre? haha.. kung du är.. är de du som är herren på täppan på svs nu eller? ser att du brukar sitta ensam och titta ut över fiskstimmen.. btw, har du sett How High.. kan rekommendera den annars.. Citera
denario Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 finns bara medrigg-ipn i trollhättan Citera
mrface Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 haha.. kung du är.. är de du som är herren på täppan på svs nu eller? ser att du brukar sitta ensam och titta ut över fiskstimmen.. btw, har du sett How High.. kan rekommendera den annars.. How high är en klassiker. Såg en riktigt bra film igår. The damned united som handlar om en av dom största tränarna genom tiderna, rekomenderas! finns bara medrigg-ipn i trollhättan jag märker det Citera
radicalen Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Gött att äntligen se din dagbok här igen =D Kommer att följas, GL m8! Citera
Recommended Posts