Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kortfattat så får det bli att om man väljer att ha en synrange ur pos på den här floppen så tycker jag man kan syna händer som är lite mindre sårbara på turn än vad KK är.

såsom?

Postad
Floppade stegar främst men jag tror inte att jag synar några händer eftersom de flesta blir jävligt svårspelade på många turnkort.

ohh ja det e ju fint att shova nuts men samtidigt har vi ju en något större range än typ ett par kombinationer av stegar i det här fallet .... du har märkt att det brädan ligger rainbow?

Postad

Jag har testat mig för "allt" men någon jävla kukvåldtäkt blev jag inte utsatt för!

En lite rolig grej (för mig) var en kompis som hade fått någon märklig penissjukdom, kommer inte ihåg om det var blåsor eller vårtor eller vad. De visste inte riktigt vad det var på mottagningen så flera olika doktorer eller sköterskor (tjejer) hade fått turas om att känna :lol: De hade varit väldigt classy och känt utan att titta iofs. Men det känns istället aningen svårt att klura ut vad utan att titta :mrgreen:

Postad
Jag har testat mig för "allt" men någon jävla kukvåldtäkt blev jag inte utsatt för!

En lite rolig grej (för mig) var en kompis som hade fått någon märklig penissjukdom, kommer inte ihåg om det var blåsor eller vårtor eller vad. De visste inte riktigt vad det var på mottagningen så flera olika doktorer eller sköterskor (tjejer) hade fått turas om att känna :lol: De hade varit väldigt classy och känt utan att titta iofs. Men det känns istället aningen svårt att klura ut vad utan att titta :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Postad
PKs förklaring håller helt klart.

Nu är det öl som och utgång som gäller. Någon som vill ha kuk ikväll?

Jag kan såklart bara tala för mig själv, men nej tack.

Och meta, det blir lite genomskinligt när alla vet att du inte har några vänner.

Postad
Jag kan såklart bara tala för mig själv, men nej tack.

Och meta, det blir lite genomskinligt när alla vet att du inte har några vänner.

Your loss!

Anyway, idag spenderar jag dagen med småbrorsorna. Hade tänkt att vara en bra storebror innan jag åker iväg på långresa igen, så just nu är vi på matrix (it-café)och geekar lite. På schemat står även bio och middag. Imorgon kör jag repeat minus matrix med lillsyrran.

Ångesten över att inte grinda börjar ta sig, men om jag inte är helt bakfylleförstörd ikväll blir det nog ett par timmar. Med tanke på karmakontots uppsving kanske man kan boka ett madplus eller två.

Postad

Har ingen egentlig motivation till att skriva just nu. Fortsätter att springa bisarrt segt i pokern, och jag börjar få tankar om att faktiskt lägga undan de pengarna jag har och helt enkelt sluta spela. Börjar må ganska illa när jag tänker på hur det har varit sedan i våras. Usch fy blä

Igår tog jag i alla fall tag i ett sak som har legat och gnagt inombords en längre tid. Har betett mig illa mot två vänner, och igår gjorde jag ett tappert försök att lösa det. Man har ångest av en anledning, och den försvinner inte om man inte gör något åt den. Det var riktigt skönt att bli av med mitt lik i garderoben i alla fall. Jag vill inte vara idioten folk inte känner att de kan lita på. Ärlighet varar alltid längst.

Får se hur mycket jag orkar att skriva här den närmaste tiden. Det ger inte så mycket att sätta ord på hur mycket jag tycker synd om sig själv, och det blir ingen bra läsning för er ändå. Försöker verkligen att utvecklas och hålla fokusen uppe, men när man börjar vareviga dag med att backa minst 5BI är det inte alltid så lätt. Ska ta och slappna av lite med pokern fram till helgen då det blir kräftskiva med ett bra gäng på landet. Återkommer efter det hur det blir med dagboken.

Ta hand om er

Postad
Får man fråga vad du nickar före boats&hoes?

edit: Eller du kanske inte spelat på ongame för det, är väl iaf ett ganska nytt konto?

Det får du, men ta det på msn i så fall. Egentligen är det ingen hemlighet, men jag ser ingen vits med att skriva ut det här.

Postad

Tyty =)

Klart jag inte tänker ge upp, jag var bara lite bitter just då. Hade nog lite med en hand på nl2k att göra där jag gjorde bort mig rätt fint. Känner att jag har spelat så fint senaste tiden (trots äckelresultaten), och sen när man väl sitter på nl2k ska man in och ninjaspewa bort $3k direkt. Bäst när det gäller liksom T_T. Tot bör jag har backat omkring $8k igår iom att jag tog spelledigt och träffade kkn istället för att grinda mer på kvällen. Även om backjagning kan vara monsterkul när man väl lagar hålen kändes det inte lockande att spendera hela kvällen vid dumburken. Utöver träning och besök av en elektrolux-tekniker har jag inte mycket planer idag, så jag ska försöka kompensera gårddagen med att försöka få in 4k händer idag.

Har sysslat en del med self-help-ljudböcker ala p_kungen senaste veckorna, och det känns hur bra. Något jag verkligen rekomenderar alla pokerspelare att testa på, även om man från början inte tror på sådant "trams". Att jag har behållet arbetsmoralen trots karmagudarnas konstanta hån har jag nog lite att tacka den biten för i alla fall.

Anyway, HHs är för jobbigt och mer whine gör mig bara ledsen hest inombords. Tack och hej leverpastej