Goldenchild Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Då var det dags för mig att starta dagbok här på PF. Lite kort bakgrund om mig och pokern: Startade spela poker någon gång i februari i år och har nått väldigt blandade resultat. Det har ungefär sett ut på följande scenario att jag spelar på och når bra resultat för att sedan tilta bort en stor del av vinsterna (läs skottning). Har främst hållit mig till SnG DoN, men lämnar nu den avdelningen och ger mig ut i den stora och förhoppningsvis den framgångsrika sidan av pokern. Är BE under dessa månader jag har hållit på men tänker nu ändra på detta! Nu och framtiden: 200 dollar är insatta på Full Tilt. Förhoppningarna är självklart att rullen och kunskaperna ska växa successivt. Jag kommer vara riktigt sträng vad gäller BRM och försöka spela mycket men under disciplin. Det är NLHE som gäller! Varför dagbok? Detta är och kommer inte bli den enda lowstakedagboken. Men jag ska försöka att få den unik och hålla den ständigt uppdaterad. Jag har förhoppningar om att vi kan diskutera HH's, allmänt om poker och annat skit! Jag själv pluggar på gymnasiet så det är tyvärr begränsat med tid som kommer att läggas ner på pokern men så mycket som möjligt kommer att spenderas till det! Nuvarande nivå: SnG HU: $5 CG FR: $5 Mycket nöje! /Jacks Citera
Goldenchild Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Första sessionen avklarad och det en kort sådan. 4 stycken $5 SnG heads up spelade och lyckades vinna alla fyra! Tre av dom var relativt dåligt motstånd som jag inte tackar nej till och den fjärde var betydligt bättre. Men lyckades vinna KJs AQo efter att ha träffat knekten på flop. Blir inget mer lir nu under dagen fast desto mer ikväll! Citera
Goldenchild Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Kvällssessionen var inge kul. Snabbt ett storback som jag hela tiden fick kämpa i uppförsbacke med. Tog tillslut igen backet och slutade på upp 8 dollar. Någon som vet en bra converter till FTP? 5/8: $8 Citera
Recommended Posts