Gå till innehåll

Skattefri pokersajt


Linus123

Recommended Posts

Vad menar du med "bästa"?

 

- trafik?

- utbud av olika typer av SnG?

- nivå på motståndet?

- rakenivåer?

- förmåner av olika slag; bonusar, rakeback?

- utbetalningsvillkor, klientfunktioner m.m m.m?

 

... och mycket av det här påverkas förstås av vilken nivå du tänker dig att spela på.

 

Själv lirar jag i huvudsak på Ongame. En fördel med det är att du kan hoppa runt mellan olika sajter som är knutna till nätverket och grinda ihop startbonusar. Trafiken är åtminstone bra på de nivåer jag spelar på (upp till $20). Däremot är det dåligt med rakebackdeals och raken är högre än ex. Pokerstars (men åtminstone standard 10%, det finns ju sajter som Party Poker som har högre ändå på de lägre nivåerna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar själv just nu 5 och 10 dollars SnG på Pokerstars, där jag spelar upp mot 10-12 bord samtidigt.

Därför är det viktigt med bra med trafik men vill ju självklart ha låg nivå på motståndet och låg rake.

 

Sedan är det alltid skönt att kunna göra uttag till Visa eller Mastercard.

 

Linus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar själv just nu 5 och 10 dollars SnG på Pokerstars, där jag spelar upp mot 10-12 bord samtidigt.

Därför är det viktigt med bra med trafik men vill ju självklart ha låg nivå på motståndet och låg rake.

 

Sedan är det alltid skönt att kunna göra uttag till Visa eller Mastercard.

 

Linus

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan ju kolla lite i tråden om vilka sajter som anses skattefria idag. sen kan man kolla på berörda sajters hemsidor för att se vad dom har för rejk på sina turrar och om dom erbjuder någon slags rb/cashback.

 

alternativt kan man ladda hem klienten och kolla lite (ibland måste man regga konto och se då till att fejkregga så att du inte går miste om nån bra rbdeal)

 

sen när du hittat en sajt eller nätverk som du tycker verkar bra, så tar du kontakt med en affe och frågar vad han kan erbjuda på sajten/nätverket och sen kan du ta beslutet.

 

då har du tagit beslutet utifrån vad du själv tycker, och vad du själv upplever som viktigt istället för att lita på mig när jag säger:

 

full tilt med 27% rb är skitbra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Full Tilt är skattefritt är det de absolut bästa alternativet, men lika många som man frågar om det, lika många svar får man om Full Tilt är skattefritt eller inte.

 

På $5 och $10 så tror jag att du hittar bra trafik på både ipoker och ongame, så plocka valfritt EU-skin och börja grinda. :) Kollade ongames $5or nu, och det va fan 60-70 igång.

 

Betfriends är det första skattefria (obs, ingenting är 100%igt i denna galna pokervärld) ipoker skinnet jag kommer på och bestpoker eller betsafe när det gäller ongame. Finns ju massor fler, bara söka på.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På $5 och $10 så tror jag att du hittar bra trafik på både ipoker och ongame, så plocka valfritt EU-skin och börja grinda. :) Kollade ongames $5or nu, och det va fan 60-70 igång.

 

Betfriends är det första skattefria (obs, ingenting är 100%igt i denna galna pokervärld) ipoker skinnet jag kommer på och bestpoker eller betsafe när det gäller ongame. Finns ju massor fler, bara söka på.

 

/SK

 

WilliamHill och Betfred lär vara minst lika skattefria som Betfriends, så finns några att välja på :-) ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...