oknytt Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Någon som kan länka till en bra guide för grundläggande turneringspoker (NLH), dvs grundläggande regler för såna som knappt aldrig spelat samt kanske bas strategi. (starthänder, position etc.) Citera
Timmi Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 harringtons böcker kanske vore något Citera
Teredo Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Håller med, Dan Harringtons böcker ger en bra bas för turneringar. Citera
oknytt Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Håller med, Dan Harringtons böcker ger en bra bas för turneringar. Ok, bra tips men nu är det så att jag behöver skicka ut denna info till ett antal som skall vara med och spela för första gången, så det är lite dyrt och krångligt att distribuera böcker till alla. Skulle behöva något webbifierat. Citera
Teredo Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Ok, bra tips men nu är det så att jag behöver skicka ut denna info till ett antal som skall vara med och spela för första gången, så det är lite dyrt och krångligt att distribuera böcker till alla. Skulle behöva något webbifierat. Hehe ok, då é jag med=) 2-3 turneringsböcker blir nog lite väl saftigt. Har inget direkt förslag för helt gröna men du bör ju hitta rätt mkt gött på google och även lite på tuben ifall du söker på "how to play texas hold em" eller liknande. Citera
Saxofon Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Någon som kan länka till en bra guide för grundläggande turneringspoker (NLH), dvs grundläggande regler för såna som knappt aldrig spelat samt kanske bas strategi. (starthänder, position etc.) http://www.texas-holdem.se/ Citera
oknytt Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2009 http://www.texas-holdem.se/ Denna var riktigt bra för ändamålet, man tackar för tipset! Citera
oknytt Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2009 iremmats sng-presentation. Har du en länk till den? Jag hittar den inte när jag söker på trådar startade av honom. Citera
Recommended Posts