chepplin Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Jag sätter ribban högt med Eduardo och killen från Rosengård..var god njut! trevlig helg Citera
mpee Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Bra trådstart!! Är tvungen att gå på videon nedan då jag kör med DI Canio som avatar. Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Det fina med målet är att Rooney vid tillfället precis har blivit fälld utan åtgärd, springer och skäller på domaren och ser bollen komma i luften. Då tar han ut alla sina aggressioner på bollstackaren, och resultatet är magi. Citera
chepplin Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Di Canios underbart...själva sparken som gör det. Le Tissiers första när han chippar upp frisparken e ocks skönt. Men grymmast e fan Seedorfs skott...det e ju övernaturligt!!! Citera
brainslicer Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Carlos skruv ska väl in här... Citera
Okok Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 eduardo-målet är ruggigt läckert. personligen gillar jag alla mål av gerrard från utanför straffområdet. detta mot olympiakos i ett sjukt viktigt läge, där han räddar kvar liverpool i champions league genom ett sent mål väcker ljuva minnen till liv. grym match. Citera
devalanteriel Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Mmm... blev lite sugen på att slänga in The Road to Istanbul-dvd:n i datorn nu... Citera
Paradiz Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Flora Tallinns mål borta mot Bröndby i första kvalomgången av årets UEFA Europa League är väl sommarens snyggaste mål: och även Erik Edmans mål mot Liverpool platsar i denna tråden och Kurre Hamrins mål mot Västtyskland: Citera
Skwatte Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Carlos skruv ska väl in här... Även denna: Citera
Hox Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Dennis Bergkamp: http://www.youtube.com/watch?v=8DNfgibZO5o Citera
chepplin Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Sista inomhusmålet e riktigt underbart!! Denna e ju en klassiker men tål att visas igen. Lägg märke hur han suger in bollen vid fötterna varje gång han närmar sig en motståndare. Så sjukt snyggt men ändå så enkelt! http://www.youtube.com/watch?v=BtKnipY267M (jag fattar inte varför inte jag länken kommer upp) Citera
Pfoskariot Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 hur gör man så att videon visas här? Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 hur gör man så att videon visas här? lägg koden, i ditt fall: "i_pcYd-9svs" mellan [ youtube] och [ /youtube] taggarna => [ youtube]i_pcYd-9svs[ /youtube] ta sedan bort mellanslagen så blir det så här => Citera
TotalFarsa Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Använd: {youtube}här klistrar du in youtubevideons "tag"{/youtube} Byt ut {} mot []. *edit* Too late Citera
Haslo Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 lägg koden, i ditt fall: "i_pcYd-9svs" mellan [ youtube] och [ /youtube] taggarna => [ youtube]i_pcYd-9svs[ /youtube] ta sedan bort mellanslagen så blir det så här => jag är inte aikare men det där ger mig sådana rysningar. Kommer ihåg när man såg matchen på tv. Man satt bara och gapa. Citera
Recommended Posts