Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

1000+100, Deepstack, 45 platser. Dealers kommer att finnas och betalning kommer att ske via en klient. Cash-games förbjudet under den dagen.

Mer info kommer senare men Pm:a mig så jag vet att det finns intresse.

Postad
Varför krångla med klient, ta det live ist så kanske man kommer.

Eftersom det varit ett rån i Umeå redan vill vi inte riskera det nåt mer och har man cirka 50 000 så där lätt-tillgängligt så är det att be om ett till rån, det är modellen som kommer att tillämpas i Umeå om vi ska kunna köra större insatser.

Det är bara för allas säkerhet inget annat

Postad

Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00.

:shock:

Postad
Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00.

:shock:

Du har PM

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Det går nu att anmäla och betala in sig till Live turren som går i Umeå den 30/8. :-P

Bara en fråga, hur gör man då för att anmäla sig? Jag är lätt med, men skulle behöva lösenordet för bordet och en adress till lokalen.

Mvh McBrain

Postad

Som vann söndagens turre i Umeå. Det blev bara 19 stycken anmälda denna gång men tror på fler nästa turnering, som är preliminärt söndagen den 27/9 så håll utkik.

För övrigt var stämningen på topp :mrgreen: