umecity Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 1000+100, Deepstack, 45 platser. Dealers kommer att finnas och betalning kommer att ske via en klient. Cash-games förbjudet under den dagen. Mer info kommer senare men Pm:a mig så jag vet att det finns intresse. Citera
Danka Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Varför krångla med klient, ta det live ist så kanske man kommer. Citera
umecity Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2009 Varför krångla med klient, ta det live ist så kanske man kommer. Eftersom det varit ett rån i Umeå redan vill vi inte riskera det nåt mer och har man cirka 50 000 så där lätt-tillgängligt så är det att be om ett till rån, det är modellen som kommer att tillämpas i Umeå om vi ska kunna köra större insatser. Det är bara för allas säkerhet inget annat Citera
MickeMaiden Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Akta så att grabbarna från Ersboda/Ersmark inte hälsar på igen... Citera
umecity Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00. Citera
pezdawg Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Akta så att grabbarna från Ersboda/Ersmark inte hälsar på igen... Så länge alla tar med sig några guldtior blir dom snabbt nöjda ändå... det blingar ju lixom! Citera
JGrande Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00. Du har PM Citera
Hagan Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Kan noig bli att titta dit om man inte e för bakis.. Citera
umecity Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Det går nu att anmäla och betala in sig till Live turren som går i Umeå den 30/8. Citera
McBrain Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Det går nu att anmäla och betala in sig till Live turren som går i Umeå den 30/8. Bara en fråga, hur gör man då för att anmäla sig? Jag är lätt med, men skulle behöva lösenordet för bordet och en adress till lokalen. Mvh McBrain Citera
umecity Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Som vann söndagens turre i Umeå. Det blev bara 19 stycken anmälda denna gång men tror på fler nästa turnering, som är preliminärt söndagen den 27/9 så håll utkik. För övrigt var stämningen på topp Citera
Recommended Posts