Gå till innehåll

Bwin tar din deg


byling

Recommended Posts

Det är uppror inne på chatten på Bwin nu,pengar försvinner från folks konton i en rasande takt.

 

Jag reggade mej till tre turrar,fick svar att det inte gick att anmäla mej p.ga av dom inte hade kontakt med mitt konto, eller att det var tekniska problem.

Det var bara det att dom tog buyinen ändå......

Som bonus så frös den fjärde turren, ende jag kom in på, så kvällen blev fulländad.

 

Ja, uppdateringarna på Ongame är redan klassiska.

Bara hoppas man får tillbaks sina $:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är uppror inne på chatten på Bwin nu,pengar försvinner från folks konton i en rasande takt.

 

Jag reggade mej till tre turrar,fick svar att det inte gick att anmäla mej p.ga av dom inte hade kontakt med mitt konto, eller att det var tekniska problem.

Det var bara det att dom tog buyinen ändå......

Som bonus så frös den fjärde turren, ende jag kom in på, så kvällen blev fulländad.

 

Ja, uppdateringarna på Ongame är redan klassiska.

Bara hoppas man får tillbaks sina $:evil:

 

 

Hände samma går för mig på Europoker... Dock SnG. Alla bord stängdes ner och fanns inte att hitta. Maila dem. De var mycket väl införstådda med problemet och när jag vakna hade jag fått in alal buy in(tror jag). Lite miss att man i många var itm men man kan inte få allt här i livet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade dom igår, fick ett svar på danska att supporten inte använder nordiska språk längre......

 

Men något svar på mina frågor fick jag inte.

 

Inga pengar tillbaks heller.

 

Fan,det som var min favoritsida förr,får nog lägga ner den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...