Gå till innehåll

Trivselfascist & Hiphoppkollo hittar grinden och finner meningen med livet?

Recommended Posts

Postad

Ja herregud!

Nu va det dags igen, mer taggat än någonsin. Avhopp från skolan, nybliven singel, deltid på posten och ett "vik" (typ iaf) på innebandygymnasiet i Borås som innebandylärare. Helt enkelt alldeles för mycket tid över till poker. Har denna gången med mig en annan vilsen pokersjäl vid min sida som antagligen inte kommer skriva så mycket. Skriver han kommer det främst handla om beats, att han fick för mycket tomatsås på sin pizza, att det är för varmt, för kallt eller något annat en vanlig arrogant person pratar om. För ja, vi är båda sinnessjukt arroganta och det förgyller vardagen för oss och är ett helvete för allt och allt som råkar komma i vår väg.

Mathias som han heter (arrogant 1) jobbar sin sista dag på sommarjobbet imorgon och har sedan inget planerat direkt. Antagligen så blir det jobb i höst på det stället som han sommarjobbar (han har typ kommit upp sig på jobbet och är typ lite semi-boss) eller så blir det plugg för hans del (han har ju ändå tagit studenten liksom)

Vi spelar extremt lågt, superturbo och är mer eller mindre som robotar med en viss twist och finess. Jag är stejkad av bluwajt här på forumet och Mat.S spelar för egen penning (än så länge)...

Bilder utlovas också. Vi sitter nämligen på Mat.s pojkrum och ska spela ett tag. Har precis varit och lokal-blocketàt i byn och fått en plattskärm var extra till våra laps! En rolig anekdot så Mat.S fick en svinful plattskärm som var typ från förkrigstiden för 200kr och jag fick en snygg fräsch hp för 100kr!

skriver mer sen...