Pilatuss Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Får tipsa om Lilja 4-ever, tror inte jag skrattat så mycket sen Schindlers List. Inte många komedier jag inte hört talas om och antagligen finns det en anledning till att jag inte hört talas om dessa två... Skrattade kanske totalt 5 sekunder under dessa två filmerna, riktiga sömnpiller. Citera
Iszonyatos Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Inte många komedier jag inte hört talas om och antagligen finns det en anledning till att jag inte hört talas om dessa två... Skrattade kanske totalt 5 sekunder under dessa två filmerna, riktiga sömnpiller. Att förstå ironi är inte din starka sida. Jag bidrar med Idiotrepubliken och samtliga Austin Powers-filmer. Citera
KungKroon Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 3:an är extremt bra. 2:an och 4:an också väldigt bra. Antagligen tycker du inte dom är bra för att du är på humor-level 2 och tänker: "De här filmerna är ju på level 1 USCH vad larviga de är". Men i själva verket så är filmerna snarare på level 3 med vissa instick på level 4 och 5 vilket gör att du inte förstår djupet i skämten så du sitter där som en fågelholk. Samma teori håller för folk som gillar Simpsons men inte Family Guy och South park. Ligger mycket i detta. Citera
Haslo Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 pineapple express är rätt jävla superbra Citera
heltoker Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 3:an är extremt bra. 2:an och 4:an också väldigt bra. Antagligen tycker du inte dom är bra för att du är på humor-level 2 och tänker: "De här filmerna är ju på level 1 USCH vad larviga de är". Men i själva verket så är filmerna snarare på level 3 med vissa instick på level 4 och 5 vilket gör att du inte förstår djupet i skämten så du sitter där som en fågelholk. Samma teori håller för folk som gillar Simpsons men inte Family Guy och South park. överlägset flest nick på pf.. Citera
Sparven Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 jag tror resten av världen är på runt level 78 och orkar inte diskutera med amöborna som tror att taket ligger på 10... qft Citera
Recommended Posts