teton Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Har googlat o letat men kan inte finna information om vilket som är störst. Finn ju hur många som helst. Vilket ska man välja om vi tar bort bonusar o annat ? Är störst säkrast o bäst ? Vilken hade ni valt ? Jag spelar/t på Potraiser, redbet, **********, 24h, H5A. Citera
XeroxFin Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Vad gäller säkrast och bäst borde nästan alla skin vara lika, eftersom pengarna ligger hos Entraction och inte sajten. Läs här: http://www.poker.se/forum/showthread.php?p=1190296#post1190296 Citera
animalplanet Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Redbet tycker jag är kanon! Deras utbetalning till bankkontot är löjligt snabbt. Sen kan du ha en inloggningsdosa också. Svårt att få det säkrare. Citera
Wild-Bill Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Redbet tycker jag är kanon! Deras utbetalning till bankkontot är löjligt snabbt. Sen kan du ha en inloggningsdosa också. Svårt att få det säkrare. Håller med dig att deras med dig om att utbetalningen fungerar bra på redbet. Men deras support suger!!! När man får problem med nåt vägrar de hjälpa en. Citera
HSvensson Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Redbet tycker jag är kanon! Deras utbetalning till bankkontot är löjligt snabbt. Sen kan du ha en inloggningsdosa också. Svårt att få det säkrare. +1 Håller med dig att deras med dig om att utbetalningen fungerar bra på redbet.Men deras support suger!!! När man får problem med nåt vägrar de hjälpa en. +2 Citera
punkis Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Sen har Potraiser Löjligt BRA/trevlig support, men ibland kan cashoutsen ta lite tid..... Citera
Sunkii Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Sen har Potraiser Löjligt BRA/trevlig support, men ibland kan cashoutsen ta lite tid..... +1. Ibland har jag tagit ut på kvällen och det har processats och jag har fått pengarna dagen efter (Nordea), ibland tar det en vecka att processa. Mkt bra erfarenheter av supporten. Citera
Rooney Postad 25 Juli , 2009 Rapport Postad 25 Juli , 2009 Potraiser funkar bra men ger ett skämt till växlingskurs jämfört med till exempel unibet. Tror de följer forex-kursen, blivit hustlad på alldeles för mycket där Citera
Recommended Posts