Ferna Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Hej, är ny användare av hold em manager och förstår inte riktigt vad den röda linjen innebär? Men jag förstår att den inte ska sjunka så långt ner som min linje gör? Vad kan jag göra åt det? Om ni undrar spelar jag micro NL fullring på Svenska spels lägsta nivå! Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 De flesta vinnande spelare har en röd linje under noll så du behöver inte oroa dig alls. Citera
Ferna Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 De flesta vinnande spelare har en röd linje under noll så du behöver inte oroa dig alls. Men gud vad skönt att höra, tackar och bockar Citera
eyeless Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Är nog svårt att ha en positiv röd linje på microstakes. Fortsätt spela som du gjort och beta hårt med starka händer. Det viktigaste är att man vinner, hur man gör det är mindre viktigt. Citera
ea_0707 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 De flesta vinnande spelare har en röd linje under noll så du behöver inte oroa dig alls. Wow, stämmer verkligen inte Citera
Ferna Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Wow, stämmer verkligen inte Shit, nån som inte var inne på samma linje som föregående. Kan du tala om för mig hur jag kan ändra den då? Citera
Caroline87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Wow, stämmer verkligen inte Wow, stämmer inte Citera
Caroline87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Den röda linjen är non-showdown winnings, alltså så mkt du vinner/förlorar utan att gå till showdown. Din graf ser fullkomligt normal ut för en micro/small stakes lirare, och förövrigt en väldigt lyckad sådan. Citera
ea_0707 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Ah missuppfattade frågan lite, är säkert jättemånga vinnande regs som har negativ rödlinje, men tycker fortfarande man ska sträva mot att ha en positiv. Citera
Beirut_kid Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Ah missuppfattade frågan lite, är säkert jättemånga vinnande regs som har negativ rödlinje, men tycker fortfarande man ska sträva mot att ha en positiv. Varför? Jag känner en del riktigt stora vinnare som har negativ NSDW. Vad jag förstått kan förhållandet i grova drag mellan NSDW och SDW ses som en funktion där ena ökar/minskar i korrelation till ifall den andra minskar/ökar. Min uppfattning är att det är en fråga om stil. Citera
heltok Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Ah missuppfattade frågan lite, är säkert jättemånga vinnande regs som har negativ rödlinje, men tycker fortfarande man ska sträva mot att ha en positiv. sträva efter att ha en positiv grön linje istället imo. Citera
jkkman Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 min röda går uppåt. Men jag är stuck över en dryg vecka också. Sick badrun. Citera
Drunken_Penguin Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Tänk på att du själv på sätt och vis har relativt liten kontroll över din röda och blå linje. Spelar du mot synstationer som aldrig foldar så kommer du aldrig kunna ha en röd linje som visar plus. Citera
Metaddict Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Tänk på att du själv på sätt och vis har relativt liten kontroll över din röda och blå linje. Spelar du mot synstationer som aldrig foldar så kommer du aldrig kunna ha en röd linje som visar plus. Bra poäng. Hårt table selectande gör det lite svårare. Själv sitter jag gärna i pos mot en dålig synstation men det kommer INTE få min röda kurva att peka spikrakt uppåt. Sen tycker ju obv den andra skaran att det inte är coolt att table selecta (jävla "ord" jag vet) samt att man måste vinna genom att köra över sina motståndare med agressivt spel. Så kallad LAG-stil typ. Själv har jag varken positiv röd ELLER grön kurva just nu så var fan jag håller hus står skrivet i stjärnorna Citera
Recommended Posts