Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Du sitter på UTG med 55, endast 13bb. Är det rätt att pusha här?

Hur ser annars dina pushranges ut vid 10-14bb?

AJs+ 99+ Typ ngt sånt. Eftersom du inte gett mig konkreta exmepel eller ngt så blir det som ren luft typ.

• Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Skrapat ihop till 2k så du får sova ngt??

Ne paus nu så kör jag igen snart kanske drar på lan med Orrah o pherlo. Så blir grind hela dagen ingen sova nej. =)

Edit: Boku busta mig på bubblan med Q9 han dega knapp ajg syna A3s BB, flop 358 turn Q :( Synar ej såhär light annars men mot honom så är det standard.

Postad

Försöker oxå multitabla en del på ps skulle vilja lite tips... :)

Har du borden huller om buller eller kör du dem ovanpå varandra för att slippa dra musen så mkt?

Om du råkar tima ut, hittar du bordet då eller är det bordet kört? Kan man slippa varningen "du har bytt bord" på något sätt?

Så fort blindsen gått upp lite, är det push&fold då för att slippa några mustryck eller försöker du köra typ "rimliga" raise?

Är det någon märkbar skillnad på motståndet mellan typ $3 och $12, mellan 45pers, 90pers o 180pers?

Rimligen sjunker ens ROI på högre nivår men anpassar du spelet till nivån?

Postad
Försöker oxå multitabla en del på ps skulle vilja lite tips... :)

Har du borden huller om buller eller kör du dem ovanpå varandra för att slippa dra musen så mkt?

Om du råkar tima ut, hittar du bordet då eller är det bordet kört? Kan man slippa varningen "du har bytt bord" på något sätt?

Så fort blindsen gått upp lite, är det push&fold då för att slippa några mustryck eller försöker du köra typ "rimliga" raise?

Är det någon märkbar skillnad på motståndet mellan typ $3 och $12, mellan 45pers, 90pers o 180pers?

Rimligen sjunker ens ROI på högre nivår men anpassar du spelet till nivån?

1.Besvarade tidigare men, Stackar borden dvs dom ligger bakom varandra så jag ser bara ett bord hela tiden. Dom andra ser jag inte o jag vet inte om jag blev utdragen eller inte det får jag veta sen om jag är kvar. =)

2. Råkar inte tima ut hänt en två gånger o då hållde jag på med annat irl. Men jo jag hinner klicka im back. Så bordet är inte kört. Finns annars script som fixar detta.

3. Beror på vilka som är på bordet men jag hinner ej o spela fancy eller gör ngt . Så ja jag degar bara alt. spelar fancy finalbordet. För övrigt e de bedrövligt o inte bara dega in. Det funkar bäst o är bäst =).

4. Motståndet på låga nivåer. Respektera deras allins syna jätte tight då menar jag jätte tight. Jämfört med $12+ där alla degar med random två typ i sen position. 180mana i alla stakes är det bedrövligt motstånd bäst värde i dom. 18 o 45 mana hittar du mkt fler regs på typ alla nivåer men tycker ändå det är bra värde i dom. Så jag tycker du ska mixa alla 3. Ett tips spela 3r 180mana otroligt bra värde.

Postad

Update.

BR : $2k

FPP: 9.6k

1.6k VPP till Platinium.

sharkh.jpg

Detta är då dagens. Shark har dock missat lite sngs o bör vara fler än 200 snarare runt 300.

Nu tar jag paus. Kmr köra igång igen senare. Ligger på tok för dåligt med gamsen. Måste trycka in mer sngs. För övrigt är jag haj nu på shark =)

8dagar kvar. Måste snitta 1k/dag för att klara det och det blir enormt svårt. Men ska gå bara jag nöter på. =)

Förresten har glömt att skriva , Tack för alla lyckoönskningar o alla kommentarer. Ni får gärna ställa frågor kmr svara på dom så fort jag kan.

Postad
Snyggt jobbat upp till 2k iaf. Wish u luck det här dygnet också =)

har spelat 150 stycken kmr nog gå breakeven denna sessionen. Paus nu mat sen kör jag ska trycka in 500 idag minst har latat tillräckligt.

har två games kvar

Postad

Variansen slog till ordentligt men bestämde mig att nöta tills det inte vände och det tog ungefär 300-400sngs. Ska vila lite nu o äta. Fick ett jobberbjudande idag. Vill faktiskt jobba lite nu orkar inte nöta mer poker. Ska på jobbintervju kl halv 2 till kundservice support inom bredband. Kmr dock köra klart detta projektet oavsett om jag får jobbet eller inte =)

Datorn laggar sönder vid 40+sngs och har sänkt det till 35. Måste köpa ny dator den här är inte ens värd att använda till att skriva anteckningar. Köp aldrig HP gott folk rena rama skiten.

Update:

BR $2.5k

Är platinium star nu.

FPP: 15k

Postad
84 kr timmen som kundsupport. Lol nej tack. Även om jag är så sugen på jobbet och är intresserad av att jobba som kundservice men 84kr/h lol är ingen polack.

Det är ett ganska segt jobb tror jag, massor med samtal och irriterade kunder. Sen att det är riktigt dåligt betalt hjälper inte heller, det finns bättre jobb om man har råd att vänta!

Postad
84 kr timmen som kundsupport. Lol nej tack. Även om jag är så sugen på jobbet och är intresserad av att jobba som kundservice men 84kr/h lol är ingen polack.

Jag är polack, jobbar heller inte för 84kr/h, fördommar :(

*gråter lite*