Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Alltså, om du inte räknar med att spela varje vaken timme, inklusive när hon är där, så är det nog ganska kört? :-P

jag e vaken 20h/dag typ. Räcker att jag lirar 10-15h dag för att klarar det tror jag. Sen spelar jag även när hon e här så inget stort problem.

kör vidare nu. kör på till kl tio sen tror jag att jag ska vila. Ungefär 320 sng spelade 10% roi efter allt skit i början. Så ligger jag nu på 40%+ roi där jag bör ligga i 100 senaste

• Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

+52 ynka dollar. efter monster backet där datorn laggade fast och mina 50sngs dog då jag fick igång datorn efter en kvart. hämtat ikapp allt nu och gått plus. Ska sova lite nu sen kör jag igen. Behöver en rush så ska jag upp på $3 tidigt idag.

Postad

Klar för $3 nivån . Kmr klättra nu till $3 dollars. paus nu ska äta o sen kör jag igen.

dagens spel än så länge

Nanra21 139/sngs $1/Avg buyin $1/avg profit 93%/ROI $133 /profit

Postad
Amutu: Skickade ett PM ang. HU SnG. Skulle vara schysst om du tittade på det :-D

Lycka till med grinden, uppdatera med resultat :-)

Svarar på ditt PM senare ikv/imorgon. =)

Postad
Ser att du är uppe och lirar 6$ SnG's nu :) har setat och railat dig ett tag det går ju riktigt bra för dig, n uppdatering på din BR?

Önskar dig all lycka till

gick riktigt bra var uppe tidigt o lira $6 men kom in i en doomswitch o backa rätt ut . ligger efter massor. Men ska upp till $6 idag igen . e just nu på $375. 120 sngs spelade idag bara ska starta min andra session nu den kmr blir riktigt lång o efter den bör jag vara klar för $6.

Postad
Börjar bli lat? Du lirar bara 25bord nu :P

Beror på när du söker efter mig . I början så medans de registeras så har jag få bord uppe tills det har registerats eller i slutet när jag ska avsluta har jag få då jag ej registerar mer . Men annars har jag runt 35-50 bord uppe medans jag är i full gång =)

Postad
Tips på läsvärda forumtrådar/articklar om man är sugen på att hoppa på tåget och köra en challange själv =)

Hmm, förstår ej riktigt vad du menar ? Vad behöver du läsa eller ha för artiklar specifiera dig gärna ? =)

kan bara säga att det är enormt svår/jobbigt att multitabla så hårt. Psyiskt tar de enormt och du måste agera inom 1sek på alla bord typ. Jag råder ingen som inte är van av att multitabbla såhär annars att ens försöka. 24 bord tar jag i sömnen men när man börjar komma upp till 50 bord då är det inte så lätt längre.

Postad

update : $808.51 i BR just nu.

Kmr bli enormt svårt att klara det inom 10 dagar. Men iafall uppe nu på $6 och krossar. Beräknar vara på $12 o $16 dollars idag för att stanna där tills jag når $10k. Har spelat dåligt plus varit enormt motriggad i början för att kunna ligga enligt timingen. Men går de fortsatt bra så kmr jag nog köra 2dagars pass för att klara det.

Någon frågade tidigare när jag når supernova.

Kan säga att jag började som bronzestar och har nu 300VPP till Goldstar som jag kmr vara idag. Så har en lång bit kvar =)

Postad
Så de är bara multiabling vana 24+++ bord + std sng terori du utgör ditt spel på eller har du några andra tips och trix för att spela 18/45 manna?

Du bör kunna vad du ska pusha i alla lägen.

Svin tight i början , sen börja bli lös sakta men säkert. =) Ahh svårt o förklara hade varit svårt o skriva ranges vad jag pushar i alla positioner.

Finns olika träningssiter du kan kolla på videos på och kanske lära dig där. Det är bara exprementera. Du ska ligga före deras range alltid så sätt dig ner o exprementera o se vad som ligger före deras range =)

Postad
Ty för svar =)

DC/CR är planerat och införskaffa om jag får upp ögonen för detta men de är heltklart intressant.

när börjar DU lösa? 25/50?

25/50 är en tricky nivå. Brukar fortfarande vara tight men öppnar upp mig lite mer då. T.ex ingår AQ då som det ej gjort innan då jag openfoldar det. 25/50 öppnar jag upp AQ UTG. Är fortfarande jätte tight typ men kan öppna något så här i sen position ATs+ 88+

Tidiga levels. AK+ JJ+ Limpar alla lägre par. Dock beror det på situation. Foldar JJ-QQ mot re raise och alla låga par mot en 4-5x raise. AA-KK går jag med oavsett vad som händer typ. AK kan oxå gå in beror på vem som degar. Jätte tight ur position om folk har limpat och jag checkar i bb med A3 och flop kmr A78 så bettar nån så foldar jag bara har ej tid och vill ej få huvudvärk att tänka på om jag har bäst hand eller inte, inte värt det bara.

Postad
Alltså, av allt jag har sett av dem så verkar de må väldigt bra? Visst är det en knepig livssituation, men de verkar fixa den lysande och trivas med livet i alla fall.

1+, de verkar njuta av livet mer än vi osociala pokergrinders :D

Postad
Alltså, av allt jag har sett av dem så verkar de må väldigt bra? Visst är det en knepig livssituation, men de verkar fixa den lysande och trivas med livet i alla fall.

Kan bara hålla med men tycker ändå synd om dom på ngt sätt. :/

Postad

Update: 1.2k BR just nu och är klar för 12 o 16 dollars.

Fortsatte krossa $6

Nanra21 138 $3 $6 46% $410 (Dagens)

Gick upp till goldstar innan. Har 4k fpp atm.

Kmr trycka in 350-500 sngs ikväll paus nu för mat och ska umgås med flickvänen lite.