Amutu Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 Hej alla grinders, Låt mig börja, Imorgon 15/7 tänkte jag börja med $100 -> $10k grind. Har 15 dagar på mig att slutföra det. Blev inspirerad av boku87 och ska försöka mig på det oxå. Kommer enbart spela 18mana+ kanske slänger in nån 180 mana som boku87 ej gjorde men tror inte det blir några för mig heller. Kmr ej ta några sidebets mest för att det redan har bevisats att det går att klara av. Det kan ni göra imellan er ifall ni vill. Som högst kmr jag spela $16 sng. Stars är sidan. Nanra21 nicket Har tablat 50 tablat innan så ska ej vara några problem dock ej på stars utan över flera siter. Så fram med alla sågningar. Jag hoppas jag lyckas gör jag inte det så gör jag inte det. Kul utmaning bara.. Startdaumet är satt just precis för imorgon för att Boku87 ska börja med sin $5 -> $100k imorn med. Citera
Snygglenn Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 Hehe fan vad kul! GL som fan! Ska boku köra ett nytt race? Inte hängt på 2+2 på ett tag, lust att länka? edit: hitta den Citera
fhaugen Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 Vill beta på att han inte klarar det om någon vill. Citera
Amutu Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2009 Vill beta på att han inte klarar det om någon vill. Kan tilläga att jag ej kmr köra cam. Kan dock printa screen på start rullen och dags rulle osv osv annars har ni sharkscope. Kan nog spela in video oxå nån gång under tiden behöver ni någon som ska kontrollera kan jag be någon PF snubbe komma hem till mig o se på medans jag grindar. Citera
-xfx- Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 Ska bli kul att följa! 1) När börjar du spela? 2) Var finns nån blogg/tråd om bokus nya grej? 3) Hur många tables kör du? Lycka till - du lär behöva det =) Citera
Amutu Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2009 Ska bli kul att följa! 1) När börjar du spela? 2) Var finns nån blogg/tråd om bokus nya grej? 3) Hur många tables kör du? Lycka till - du lär behöva det =) 1. Imorgon eftermiddag. Kmr ange detta i DB:n här innan jag börjar 2. http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/boku87-challenge-2-a-533223/ 3. 40+ Citera
SethCohen Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Så du är en arbetslös hobbyspelare som vill få lite uppmärksamthet Citera
pherlo Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Lycka till, även om jag tror att det blir grymt svårt att nå $10k Citera
Amutu Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 Så du är en arbetslös hobbyspelare som vill få lite uppmärksamthet Typ Har inget liv så =) Citera
Amutu Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 GL! När blir det dagsrapport? Kmr starta runt 4-5. Kmr uppdatera allt då. Tjejen drar till jobbet då så ska starta då tänkte jag Citera
Amutu Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 Lycka till, även om jag tror att det blir grymt svårt att nå $10k Blir nog bara psykiskt svårt att sitta med så många bord i så många timmar men annars ska jag klara det Citera
Teh_MoUsE Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Lycka till! kommer att följas! hoppas du lyckas! Citera
Amutu Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 Har spelat dåligt och reggat sönder 18mana plus att datorn lagga sönder ligger backo på $1 nivån lol . Hämtar dock upp det nu. Kmr ej sluta spela förän jag är uppe på 400 dollar lär bli en lång natt. paus nu återkommer senare Citera
mattiaz Postad 16 Juli , 2009 Rapport Postad 16 Juli , 2009 seså, hur går de för grindern?, hur tar din brud detta? (de kommer ju bli mkt spelande antar jag) Citera
greywolf Postad 16 Juli , 2009 Rapport Postad 16 Juli , 2009 vad har du för historia? tänkte eftersom du verkar rätt säker på att klara utmaningen? hur länge beräknar du att det tar innan du blir supernova? Citera
Amutu Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2009 seså, hur går de för grindern?, hur tar din brud detta? (de kommer ju bli mkt spelande antar jag) Går mkt bättre nu , e påväg uppåt var jätte back tidigit då datorn laggade fast o jag busta typ 50 raka sng eller ngt. Men har vänt det o e snart klar för $3 nivån, Tjejen tycker jag e sjuk mer än så behövs ej sägas Som tur är jobbar hon dom här dagarna så hon klagar inte. jag tar paus när hon e här o lirar ej då . =) Citera
Amutu Postad 16 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2009 vad har du för historia? tänkte eftersom du verkar rätt säker på att klara utmaningen? hur länge beräknar du att det tar innan du blir supernova? Hmm ingen aning när jag blir supernova har ej tänkt på det så mkt. En lång bit kvar dock, Rätt säker e jkag väll inte ville bara ha en kul utmaning och tror jag har en rimlig chans om jag väl ligger inne. Vem jag är ? Hmm multitablar sngs annars oxå. Citera
Snygglenn Postad 16 Juli , 2009 Rapport Postad 16 Juli , 2009 jag tar paus när hon e här o lirar ej då . =) Alltså, om du inte räknar med att spela varje vaken timme, inklusive när hon är där, så är det nog ganska kört? Citera
Recommended Posts