Gå till innehåll

Red Kings sommarjobb


katten99

Recommended Posts

Lyckades knipa en plats i Red Kings sommarjobbkampanj. Kommer skriva i den här dagboken om vad som händer och hur det går.

 

http://www.redkings.com/se/Summer-Jobs.html

 

Satte igång i fredags och starten har vart katastrofal. Spelar 5-manna turbo sit and goes, 5-20 dollar i inköp och jag ligger back, back, back. Inget flyt alls, nya tag som gäller snart och en fin vändning får vi hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du förklara vad kampanjen är? de verkar ha tagit bort det från hemsidan

 

Vad skumt att de tagit bort det. Kortfattat så spelades det ett gäng rankingturneringar där vinnarna fick ett "sommarjobb". Man får $200 vid starten och nya $100 varje vecka om man spelar in minst 500 pp. Detta gäller i fyra veckor och efter det får man behålla all vinst + sin "lön" som är olika beroende på hur många pp man spelat in. I princip en 8x-bonus

utan risk.

 

Har inte haft någon större lust eller motivation att spela efter Visby. Kommer inte bli många pp men men, bättre och mer spel i nästa vecka antar jag. Kampanjen började ju på en torsdag så det är snart ny vecka. Rullade iaf på hyffsat idag och har tagit tillbaka lite från de tidigare förlusterna. Men när en kille ställde all in i allra första handen efter min 4-bet med A5o mot mina AA och han får stege på turn kände jag att det var får vara bra för natten innan den sedvanliga riggen slår till igen på riktigt. Nog för att jag gör dåliga spel ibland men A5o all in efter 4-bet i första handen... Han kanske trodde att jag jag hade 25 :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget sug alls efter att spela poker den här veckan. Men nu börjar det komma tillbaka. Blev bara strax över 500 pp. Hoppas att mitt lilla minibreak ska göra gott. Satsar på betydligt mer spel nu, färre bad beats och bättre spel. Ska väl inte vara så svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 raka $20+2 sngs utan att casha. Detta trots att jag fick in det med bäst hand varje gång. Kul! AK vs AJ alldeles nyss, standard att torska. just nu känns det som att jag lägger ner. Tror inte jag pallar att hålla på och slita med femmor i all evighet, dessutom med motrigg. Får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...