Gå till innehåll

Allt om WoW!


Empedokles

Spelar du Wow?  

175 medlemmar har röstat

  1. 1. Spelar du Wow?

    • For the Horde!
    • Har provat, inte särskilt kul alls. Tacka vet jag poker, där man iaf kan tjäna pengar.
    • Nä, men bra sugen!
    • Nä, din tönt!


Recommended Posts

För dom som inte förstår rubriken så handlar det alltså om World of Warcraft. Ett fantastiskt spel! Har själv precis börjat spela, men det känns redan som en stor utmanare till pokern. Får kanske använda pokern till att spela in månadsavgiften i WoW :)

 

Ville bara se hur många som spelar, och i så fall vad.

Jag: Undead mage lvl 9 (som sagt precis börjat)

 

Gör en lite poll av det också.

 

* RP till en Allt om-tråd - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WoW är perfekt, det stjäl tid från pokern, men lysande tidsfördriv när man åkt på en badbeat i en turnering och åkt ut. och inte är i form för poker ett tag...

 

som tur är händer det så sällan, så det har inte blivit så mycket spel det sista 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lirar inte själv, men jag har en polare som ska va jävligt duktig. Han e lvl 67 eller någe sånt...

 

Jag har bara provat betan, men jag vet inte, tycker inte att såna spel är kul. Jag gillar Baldurs gate :D

Ballt, maxlevel är 60 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har sett hans gubbe... den är 67, eller rycker han mig bara i byxbenet med det ack så gamla men beprövade tricket att edita i paint :D haha

 

det var inte så att den var 57 då :P

 

 

Det kan ju kanske vara så... det kan det, men det är roligare om han edita den i paint :D

 

Men kalrt den kan ha vart 57

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag missade spelet i första vågen, men förbeställde och köpte den 15:e april. Det har tagit en hel del tid från pokern. Jag kan dock inte hålla mig till en figur, så jag har en undead mage, ett shamantroll och en tauren druid, alla runt lvl 20. Spelar på Aszune.

WoW kostar pengar att köpa och pengar att spela. Finns det nåt sätt att testa gratis, eller åtminstone billigt, om man inte har några kompisar som lirar?

Jag har ett oanvänt "guest pass" som jag fick med när jag köpte spelet. Det är 10 dagars gratis spel, men då måste du kunna installera spelet först på nåt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Nä din tönt!

 

Skämt åsido så gillar jag mmorpgs. Men inte de "moderna". För lite griefing i dessa. Samma mönster märktes i de gamla (UO, Lineage1) när de uppdaterades. Mer regler och mera newbievänligt = tråkigt.

 

Enda som händer när man dör i wow är väl att man får springa en bit och kanske skämmas lite. I UO förlorade man allt man hade på sig. I lineage1 förlorade man ett par timmars levlande och kanske en sak man sparat en vecka för att ha råd med. Good times. :heart:

 

Dessutom suger 3d!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...