Empedokles Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 För dom som inte förstår rubriken så handlar det alltså om World of Warcraft. Ett fantastiskt spel! Har själv precis börjat spela, men det känns redan som en stor utmanare till pokern. Får kanske använda pokern till att spela in månadsavgiften i WoW Ville bara se hur många som spelar, och i så fall vad. Jag: Undead mage lvl 9 (som sagt precis börjat) Gör en lite poll av det också. * RP till en Allt om-tråd - QoS * Citera
ades_va Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Hmm, rätt kass poll dock Jag köpte ett exemplar vid andra försäljningsvågen och lirade upp den till typ lvl 21(human priest), men har inte lirat på länge nu. Citera
Empedokles Postad 4 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2005 Hmm, rätt kass poll dock Tror det är min första, så hoppas på lite överseende Citera
devalanteriel Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Hehe... jag hade betakonto från dag ett men har inte ens testat spelet... Citera
Bisox Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Tyvärr spelar man ju wow...tar tid ifrån pokern spelar på EU realmen Bladefist. Citera
Ronin Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 WoW är perfekt, det stjäl tid från pokern, men lysande tidsfördriv när man åkt på en badbeat i en turnering och åkt ut. och inte är i form för poker ett tag... som tur är händer det så sällan, så det har inte blivit så mycket spel det sista Citera
Seemos Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Undead mage lvl 60... http://www.mortalis-guild.com/index.php Citera
Papa Kubo Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 WoW kostar pengar att köpa och pengar att spela. Finns det nåt sätt att testa gratis, eller åtminstone billigt, om man inte har några kompisar som lirar? Citera
Empedokles Postad 4 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2005 Undead mage lvl 60... http://www.mortalis-guild.com/index.php ehehe Citera
freeman Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 WoW kostar pengar att köpa och pengar att spela. Finns det nåt sätt att testa gratis, eller åtminstone billigt, om man inte har några kompisar som lirar? http://www.kalonline.com är linknade typ av spel och kostar 0 Citera
Seemos Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 ehehe Retas inte!!! Fast jag förkänar det helt klart. Citera
Dahlberg Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 jag lirar inte själv, men jag har en polare som ska va jävligt duktig. Han e lvl 67 eller någe sånt... Jag har bara provat betan, men jag vet inte, tycker inte att såna spel är kul. Jag gillar Baldurs gate Citera
bzkt Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 jag lirar inte själv, men jag har en polare som ska va jävligt duktig. Han e lvl 67 eller någe sånt... Jag har bara provat betan, men jag vet inte, tycker inte att såna spel är kul. Jag gillar Baldurs gate Ballt, maxlevel är 60 Citera
Dahlberg Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 jag har sett hans gubbe... den är 67, eller rycker han mig bara i byxbenet med det ack så gamla men beprövade tricket att edita i paint haha Citera
bzkt Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Well.. det är ju omöjligt att vara lvl67 så Citera
halob Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 jag har sett hans gubbe... den är 67, eller rycker han mig bara i byxbenet med det ack så gamla men beprövade tricket att edita i paint haha det var inte så att den var 57 då Citera
Dahlberg Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 jag har sett hans gubbe... den är 67, eller rycker han mig bara i byxbenet med det ack så gamla men beprövade tricket att edita i paint haha det var inte så att den var 57 då Det kan ju kanske vara så... det kan det, men det är roligare om han edita den i paint Men kalrt den kan ha vart 57 Citera
Henkeman Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 Jag spelar alldeles för mycket WoW... Och den utomordentligt dåligt utformade pollen har inte ett lämpligt svar... Citera
Andersson Postad 12 Maj , 2005 Rapport Postad 12 Maj , 2005 Jag missade spelet i första vågen, men förbeställde och köpte den 15:e april. Det har tagit en hel del tid från pokern. Jag kan dock inte hålla mig till en figur, så jag har en undead mage, ett shamantroll och en tauren druid, alla runt lvl 20. Spelar på Aszune. WoW kostar pengar att köpa och pengar att spela. Finns det nåt sätt att testa gratis, eller åtminstone billigt, om man inte har några kompisar som lirar? Jag har ett oanvänt "guest pass" som jag fick med när jag köpte spelet. Det är 10 dagars gratis spel, men då måste du kunna installera spelet först på nåt sätt. Citera
richardd Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Jag gick och blev total addict lol, spelar knappt poker något mer. Får tvinga mig till att spela 5h/vecka, btw är lvl 60 undead mage. Citera
eurythmech Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Jag införskaffade mig WoW för några veckor sedan, har spelat upp en Undead Warrior till lvl25 på Steamwheedle Cartel, riktigt jävla asroligt spel måste jag säga. Citera
Andersson Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Åh, nostalgi. Jag avslutade mitt konto när jag nått lvl 60 och mitt guild lades ner. Ångrar det lite faktiskt. Citera
Grindaren Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Testade ett tag.. men tröttnade alltid då mina karaktärer nåde lvl 20-30 så jag slutade spela tillslut Citera
Goatse Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nä din tönt! Skämt åsido så gillar jag mmorpgs. Men inte de "moderna". För lite griefing i dessa. Samma mönster märktes i de gamla (UO, Lineage1) när de uppdaterades. Mer regler och mera newbievänligt = tråkigt. Enda som händer när man dör i wow är väl att man får springa en bit och kanske skämmas lite. I UO förlorade man allt man hade på sig. I lineage1 förlorade man ett par timmars levlande och kanske en sak man sparat en vecka för att ha råd med. Good times. Dessutom suger 3d! Citera
SaInT Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Spelat sen början, tar alldeles för mkt tid från pokern. Inte lirat nåt mmorpg innan men fell in love med WoW. http://wow.allakhazam.com/profile.html?318338 Citera
Recommended Posts