JohnH Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 http://www.expressen.se/Nyheter/1.1635378/stammer-hotellet-for-dotterns-graviditet Vad har du ljugit om för dina föräldrar/kompisar/flickvän/pojkvän som uppenbart varit åt helvete fel? Jag själv snattade en kexchoklad när jag var 8år. Jag sprang ut ur huset direkt efter att vi kommit hem från affären och satt mig bakom ett litet elskåp (40cm brett och 80högt) på andra sidan om vägen och åt upp den. Det monsunregnade givetvis och mamma frågade om jag inte ville komma in istället.... - "Nä, det är kul att vara ute och leka sa jag (helt utan regnkläder)". Citera
devalanteriel Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Så uppenbart åt helvete fel kan det inte ha varit. Morsan gick ju på det. Citera
JesperPV Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 jag tror att det är mamman som kommit på det för att skydda familjen. det är ju uppenbart att pappan våldför sig på dottern. Citera
Snygglenn Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Man undrar ju hur det kommer gå för mänskligheten när man läser sånt här Citera
TotalFarsa Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Påminnner inte så lite om tjejen som påstod sig ha beställt tre tatuerade stjärnor i nyllet men vaknade upp med 50. Sen visade det sig att hon blitt rädd för farsans reaktion och ljugit ihop hela historien. Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 När det kommer till lögner tycker jag att den här kvinnan på nått sätt tar priset. Vad förväntar man sig liksom? Citera
Recommended Posts