Gå till innehåll

Startkapital !


Belfrage

Recommended Posts

Har aldrig hört talas om en vinnande spelare som tar ett lån för att spela poker. Finns säkert en del pokertorskar som gör det dock.

 

 

Finns faktiskt en highstakesgubbe på betfair från UK som tar SMS lån när rullen är bustad. Killen håvade in stora pengar tidigt under boomen men när gamesen vart tuffare så gick han från vinnare till förlorare utan att själv inse det.

 

UK gubben har nån blogg som jag inte hittar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försöker komma på ett enda scenario där det skulle kunna vara bättre än katastrof att låna pengar till spel... går inte så bra.

 

det där med att stakea förstår jag inte heller. vem fan vill ge pengar till en spelare som inte kan vinna ihop dom själv eller har förlorat allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försöker komma på ett enda scenario där det skulle kunna vara bättre än katastrof att låna pengar till spel... går inte så bra.

 

det där med att stakea förstår jag inte heller. vem fan vill ge pengar till en spelare som inte kan vinna ihop dom själv eller har förlorat allt?

 

man kan ju iof förlora pengar på anant än poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...