riggtherigg Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Ta ett lån på ca 1miljon, gå sedan vidare till 500-1kplo på fulltilt. Man måste våga för att vinna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Har aldrig hört talas om en vinnande spelare som tar ett lån för att spela poker. Finns säkert en del pokertorskar som gör det dock. Det närmaste du kommer är staking - men folk som stakear vill gärna ha bevis för att du är vinnande på den nivån du tänker spela med deras pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Har aldrig hört talas om en vinnande spelare som tar ett lån för att spela poker. Finns säkert en del pokertorskar som gör det dock. Finns faktiskt en highstakesgubbe på betfair från UK som tar SMS lån när rullen är bustad. Killen håvade in stora pengar tidigt under boomen men när gamesen vart tuffare så gick han från vinnare till förlorare utan att själv inse det. UK gubben har nån blogg som jag inte hittar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Finns även sidor där man kan få runt $50, alltid något att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belfrage Postad 10 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Tack för alla er inlägg angåendde detta var bara nyfiken. Skulle aldrig falla mig in att låna till en rulle ,har man inte råd att lira poker med egen kassa får man lov att låta bli. Som sagt var var bara nyfiken!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Fixa ihop en tusing eller två. Sätt in dom på 0.5/1 Svenska spel. Ta inte ut på några månader och gör ditt bästa. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jukka Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 det dummaste jag hört altså att låna pengar till startkapital! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
someguy123 Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Ta ett lån på ca 1miljon, gå sedan vidare till 500-1kplo på fulltilt.Man måste våga för att vinna!!! +1 NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 +1 NOT! fegis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 försöker komma på ett enda scenario där det skulle kunna vara bättre än katastrof att låna pengar till spel... går inte så bra. det där med att stakea förstår jag inte heller. vem fan vill ge pengar till en spelare som inte kan vinna ihop dom själv eller har förlorat allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 det där med att stakea förstår jag inte heller. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38662-hampulito-har-sorken-mot-repen-ny-graf.html Det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 försöker komma på ett enda scenario där det skulle kunna vara bättre än katastrof att låna pengar till spel... går inte så bra. det där med att stakea förstår jag inte heller. vem fan vill ge pengar till en spelare som inte kan vinna ihop dom själv eller har förlorat allt? man kan ju iof förlora pengar på anant än poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 sjuka feltänk ni har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts