Gå till innehåll

Tjäna pengar via onlineenkäter


froggy

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag hade tänkt tjäna en extra slant och jag har kollat omkring via nätet om detta och jag stötte bl a på denna länk, http://ezinearticles.com/?Get-Paid-to-Do-Online-Surveys-Learn-How-to-Avoid-Scams!&id=2487434

 

Tycker ni att detta låter vettigt och tror de är seriösa med vilket företag de refarerar till?

 

Mvh Froggy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för jag vet hur skiten fungerar, men varför ska man betala 69$ med kreditkort om det nu är så att det är en själv som ska få betalt?:-D

 

Skulle tro att företaget fungerar som en förmedlingstjänst. De förmedlar enkäter till dig som du får pröjs för att fylla i och det är den förmedlingen du betalar för.

 

Observera att det är mastodontenkäter det handlar om, inte bara en vanlig yes/no-enkät med 20 frågor direkt... I flera fall kan en enda enkät (värd $25 c:a) ta upp till en timme att genomföra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är det som betalar?? Företagen som betalar förmedlingen som betalar dig??

 

Man undrar ju var hon hittat enkäterna i första rummet, alla dom som hon blivit rik på innan hon startade denna förmedlingssida dvs....

 

sedan är jag lite misstänksam mot rabatterbjudanden som förlängs och och det just råkar vara sista dagen det gäller....skall bli intressant att se om det finns kvar efter 9:e med.....obs säger inte att det är så.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sedan är jag lite misstänksam mot rabatterbjudanden som förlängs och och det just råkar vara sista dagen det gäller....skall bli intressant att se om det finns kvar efter 9:e med.....obs säger inte att det är så.....

 

Kollar du source code så är det ett javascript som uppdaterar datumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...