tetrapacket Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Tjena, jag undrar om det är någon här som har testat det legendariska raggningsknepet hämtat från How i met your mother. Ni som sett detta avsnitt förstår vad jag menar. http://www.imdb.com/title/tt1256191/ Själv har jag inte provat det, än. Tror ni att det kan fungera? Citera
devalanteriel Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Skulle det inte funka så har vi en tråd för pinsamma händelser. Citera
HitTheLights Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Skulle det inte funka så har vi en tråd för pinsamma händelser. Efter att personen besökt fängelset först. Citera
KungKroon Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Blir sugen nu... Återkommer med updates om en vecka Citera
tetrapacket Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2009 Blir sugen nu... Återkommer med updates om en vecka Sweet, ser fram emot det. Gör väl inte så mycket om man misslyckas egentligen. Man får en schysst story på sitt CV . Citera
Recommended Posts