totti Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 om man man spelar på prima, å vill casha ut varje månad vilket alternativ är bäst, payspark eller neteller? När man läst om alternativen i deras trådar så verkar payspark lite hetare, nån med erfarenhet? Citera
totti Postad 6 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2005 ingen annan som stått i valet å kvalet? Citera
iller Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Nästan alla siter accepterar Neteller så det borde vara det självklara förstavalet... Citera
totti Postad 6 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2005 men om en primasajt har både neteller å payspark å man bara spelar där så är det inte lika självklart eller? Payspark e ju billigare om ja förstått det rätt. Citera
raptorjr Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Jag kör 99% på Prima siter. Av nån anledning så lyckas jag inte lika bra på andra ställen när jag försöker. Jag har gått över till PaySpark. Mycket enklare och mindre avgifter. Så gör jag insättningar eller uttag nu så blir det till PaySpark. Har lite slantar på Neteller om man vill plocka bonus på nån annan site eller liknande. Citera
Recommended Posts