Mahirov Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Tja, är en kille på 23 från Norrköping som har tänk starta en dagbok, den första för övrigt, i förhopppning om att bli bättre och utvecklas. Pokerkarriären har pågått ett par år nu med ett stabilt plus. Men har dock lite svagheter som jag kommer ta opp längre fram. Kommer att köra Svs 1/2 nivån. Då jag tycker att det är perfekt att köra bland fiskarna där. Kan nämnas att sista gången så la jag in en 500, jobbade opp det till 3500 på ett par dagar, åkte på några beats, fick panik och cashade ut. Gången innan det så var det samma visa, fast denna gång kom jag opp till 7500, åkte på beats vilket ledde till panik och casha ut. En gång i tiden var jag aktiv i poker klubben i stan och där var jag bland dem top 5 bästa spelarna. Utan att skryta. Jag hatar att vara överrullad, spelar mycket dåligt då. Spelar bäst när jag har kniven mot strupen känner jag. Börjar med en insättning på 1500kr. Har inga mål fastställda än men det kommer snart opp antar jag. Önska mig lycka till, dags för första sessionen. Citera
m1978 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Ligger i fel kategori men fixar säkert någon moderator till. GL med spelet Citera
Mahirov Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2009 Första sessionen avklarad. -31kr Inte mycket hände, mestadels små potter, svårt att träffa ett tag då var jag tvungen att ta till lite moves, kan kanske bjuda på några händer senare var uppe ett tag på 300+ men några fel tajmade bluffar tog ner det på minus istället. Kanske spelar en kort session lite senare och försöka vända det hela. Men faan va grindtät det är på 1/2, många sitter bara och äter fisk ju... Citera
Recommended Posts