Gå till innehåll

Jonte90 goes "professional"


Jonte90

Recommended Posts

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Augusti började inte riktigt som jag tänkt mig, då jag backade 3k igår.

 

Idag har jag dock lyckats ta tillbaka 1,7k på 0,5/1 och 1/2 omaha. Spelade 4 bord i 3h 15 min och hade väl en del flyt antar jag. Är inte så bra på omaha men har nu bestämt att jag ska spela mycket PLO i augusti för att bli bättre.

 

Värdet på de låga nivåerna känns riktigt bra och jag tror att jag kan ha stor nytta av att kunna kombinera holdem med omaha när den ena spelformen går trögt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omaha månaden fortsätter.. Upp 900 igår och back 650 idag hittills. Totalt resultat för månaden är +- noll, men backade typ 2k på holdem den 2a , så omahan har gått bra då jag är upp 2k där. Ska fortsätta att spela omaha, men kommer även klämma in holdem då jag blir sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en sick jobbig dag idag, ner 3600. Men känner att jag spelade bra poker iaf så inte så mkt att göra. Spelade 5/10 också så det är ju inte mer än 360bb vilket inte är ett enormt back egentligen. Nyckelpotten var den största i mitt liv på 3600, då jag sitter med AK off i SB, utg öppnar för 35 cut off och knapen synar jag säger 200 utg är den enda som tar syn. Flopp kommer 10 7 4 alla spader jag har spA så jag leder för 360 han stoppar in jag snappar han visar Q8 sp som får stå. Det roliga var att fi precis suttit och sågat en annan spelare vid bordet och hävdat att killen i fråga var "största tomten på svs". Komiskt att han själv gör ett sådant preflopspel 10 min senare:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Dålig uppdatering här senaste tiden. Beror främst på att jag gått och blivit sjuk, har hög feber och ont i halsen vilket har gjort det i princip omöjligt att grinda.

 

Riktigt irriterande med tanke på att jag hade tänkt att öka antalet speltimmar i augusti, i september kommer det dock definitivt bli skärpning! Då är det 100 timmars grind som gäller.

 

Spelat lite 1/2 nu under sjukdomen när jag varit sugen, mest för att man inte behöver tänka alls lika mkt där, och det har gått helt ok. Är upp typ 8k i augusti än så länge.. Kommer mer uppdateringar i takt med att jag blir frisk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Månadsresultatet ligger nu på 22575kr. Blir säkert ett par timmars spel ikväll igen, så månaden kan inte riktigt summeras än.

 

Skönt är att jag återigen levererar en månad på över 20k, vilket man får vara riktigt nöjd med. I augusti har jag dessutom varit sjuk en hel vecka.

 

Har grindat ca 80h under månaden, i september satsar jag på minst 120h. Nu drar det igång på allvar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadsresultatet ligger nu på 22575kr. Blir säkert ett par timmars spel ikväll igen, så månaden kan inte riktigt summeras än.

 

Skönt är att jag återigen levererar en månad på över 20k, vilket man får vara riktigt nöjd med. I augusti har jag dessutom varit sjuk en hel vecka.

 

Har grindat ca 80h under månaden, i september satsar jag på minst 120h. Nu drar det igång på allvar:-)

 

är du nöjd med 22K på 2.50-5-10?

 

i Lol´d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...