Gneew Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 22-77. Vad anser ni är det bästa sättet, generellt, att spela dom på? Själv raisar jag just nu i de allra flesta fall utom från UTG och c-betbluffar sen ofta vid miss. Om jag raisar 3BB och blir återhöjd till 9BB, synar jag den och hoppas på floppträff eller lägger jag dom? Citera
Gaston116 Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 Du borde lägga dom låga PPs för en 3bet om du bara fortsätter flopp vid floppat set. Citera
Opteron Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 22-77. Vad anser ni är det bästa sättet, generellt, att spela dom på? Själv raisar jag just nu i de allra flesta fall utom från UTG och c-betbluffar sen ofta vid miss. Om jag raisar 3BB och blir återhöjd till 9BB, synar jag den och hoppas på floppträff eller lägger jag dom? Openlimpa ingen hand på någon position i 6-max. Citera
dafvor Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 Du borde lägga dom låga PPs för en 3bet om du bara fortsätter flopp vid floppat set. Beror väll på stackdjup? Över 150 bb var och jag synar (nästan) alltid. Spec i pos. Citera
Recommended Posts