Candolim Postad 2 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2005 He He http://www.wh2ne.com/downloads/wtf.jpg Citera
TotalFarsa Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 För dylika sanslösheter kan man vända sig till denna sajt om man råkar ha lite långtråkigt sådär mitt på dan Btw Candolim, priceless /TF Citera
bzkt Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 http://www.112uh.com/bild.php?id=126 Efter den där gick vi faktiskt och frågade våran rektor om böghögar var tillåtna i våran skola, vi fick inget ordentligt svar men han sa ju inte direkt nej Citera
QoS Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Vad händer med dagens ungdomar? Jag vill ju RPa, men jag f*n vad jag ska skriva... - QoS Citera
Swede Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Jag tror QoS ar nagot av en expert inom omradet... Citera
bzkt Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Jag tror QoS ar nagot av en expert inom omradet... Tror jag med, han spelar bara oskyldig.. Citera
Swede Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 kom att tanka pa en grej. Under hela min uppvaxt sa har vi kallat "boghogar" for "flygplan" Ar detta en regional grej? Citera
Andersson Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 kom att tanka pa en grej. Under hela min uppvaxt sa har vi kallat "boghogar" for "flygplan" Ar detta en regional grej? Du får starta en poll! Böghög hette det i västergötland iaf. Den här var bra förresten: http://www.collegehumor.com/?image_id=140657 Citera
Bein Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Haha klassikern är ju när nån skriker - HÖGEN PÅ BÖGEN! Citera
raptorjr Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Nog för att det finns konstiga uttryck, men nån sorts röd tråd brukar man ju kunna härleda. Så jag undrar hur uttrycket "flygplan" kom till? Böghög kan man ju förstå, en hög med killar, dom ligger på varandra, och vore man bög så skulle man väl tycka det var trevligt med den sortens kontakt. Vet iaf att jag skulle uppskatta en liknande hög med tjejer. Men "flygplan"? Hittar inte kopplingen. Citera
APC Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Citera
Swede Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Jag vet faktiskt inte vart flygplan kom ifran, men i min omkrets hette det alltid flygplan. Och nu har min hjarna jobbat lite och detta verkar vara en bra forklaring. Man rusar ju fram mot den som ligger ner, och "landar" pa hogen med utstrackta armar... som ett flygplan Citera
Rille Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Mål? Är ju när de vinner hela turneringen. Citera
Swede Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Mål? Är ju när de vinner hela turneringen. jag o mina kompisar gjorde boghog efter varje lyckad passning nar vi spelade innebandy. Maste ju fira mycket och ofta Citera
APC Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Mål? Är ju när de vinner hela turneringen. Då blir det en STOOOR böghög. Däremot blir det små böghögar efter mål och vunna matcher. Förlåt att jag uttrycker mig klumpigt. jag o mina kompisar gjorde boghog efter varje lyckad passning nar vi spelade innebandy. Maste ju fira mycket och ofta Det är mysigt med manlig vänskap. Citera
Rille Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Mål? Är ju när de vinner hela turneringen. jag o mina kompisar gjorde boghog efter varje lyckad passning nar vi spelade innebandy. Maste ju fira mycket och ofta Så ni hade alltså ett bra passningspel? Citera
Swede Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 I mina barndomsår kallades en liknande företeelse för TV-pucken. Kanke oxå lokalt? Tror inte jag behöver förklara varför...men gör de ändå. När de blev mål i TV-pucken blev det en stor "BÖGHÖG" mitt på isen. Därav namnet..men undra var flygplan kommer ifrån??? Stå till svars för dina uttryck NU swede! Mål? Är ju när de vinner hela turneringen. jag o mina kompisar gjorde boghog efter varje lyckad passning nar vi spelade innebandy. Maste ju fira mycket och ofta Så ni hade alltså ett bra passningspel? jepp, det var ju san trevlig gemenskap och varme i grabbganget Citera
Recommended Posts